20090614

Renkli Rüyalar


Tamam tamam. Ben de biliyorum Teoman garip bir kişikik, yani inkar etmem saçmalık olur. Ama zaten yazdığım şeylerin %100 mantığa dayandığını söylemiyorum. Tek bildiğim saçmalasa da, şu Türkiye denen Avrupa'nın hasta adamı olan ülkede, ki biraz öyle de bir değil iki değil kronik hastalar çok şu Avrupa'da, neyse Türkiye'de bence, kanımca kaliteli müzik yapan fazla eleman yok. Müzik diyorum, onların yaptıkları müzük. Müzik var, mizik var müzük var. Teoman, sözüm sana, dediklerinden bi bok anlamıyorum ama iyi şarkı yapıyorsun. İnanmıyorsan gir last.fm'e gör bak.

Neyse işte, bilgisayarım da cep telefonumu gibi gereksiz şeylerle dolup taşıyor. CNN Mobile'dan gelen pop-up mesajlardan tut da hatıra diye sakladığım bütün SMSlerden yer kalmadı. Aynı şekilde, Vista olan işletim sistemimde ne zaman My Computer'a tıklasam, kırmızı kırmızı duruyor şerefsiz C ve D diskim. Ha bu arada 1TB hard disk 99€ idi, alsam mı bilemedim. Neyse, D'de downloads'da teomanın bir önceki albümü varmış, fazla dinlemiyordum bi de aptalca indirdiğim için, evet korsan kullanıyorum ucuz çünkü. Ne ucuzu BELEŞ! Neyse işte loop'a sardı. Hatta Noir Desir tadındaki Renkli Rüyalar Oteli ile, pek bi tatlı sözleri olan Terlemeden Sevişenler'i dinlenesi. Benden söylemesi. Sizden dinlemesi.
PS: Yüksek dozaj değilmiş, yüksek doz aşkmış orası!

0 comments:

2006-2012

Hayır efendim bu kesinlikle ek$isozluk özentisi bir yazı değildir, sadece ucu kıytırık yerlere varan kendi öz inancımdan kaynaklanan bir bitim tarihi ve copyright mevzusudur. İşbu yazı burada olduktan sonra buradaki yazılar ve imajlar Birleşmiş Devletler İnterneti Koruma ve Geliştirme yasası altında ulvi haklar doğrultusunda korunmaktadır. Şimdilik buradaki yazılar, mittafa tüzel kişisinin okilovebeytiverymuch adıyla internete bir yansımasıdır ve bu yansımayı mittafa pek sevmektedir. Hatta bu tüzel kişi, artık tüzel olmakla kalmamakta, tüzel kişilikleri içermektedir, içerecektir, içermelidir. Eğer bu itirazınız varsa bi şekilde ulaşmanız pek tabii mümkündür. Süpaneke dinimiz amin