20090628

The Life and Times of Michael Jackson

Michael Jackson
Hayır nereye güneşleniyorsun otur oturduğun yerde Uno'nu oyna yok efendim Leviathan falan oku. Aldım lönk diye de söylerim işte böyle. Leviathan falan. Oha bildiğin kıro oldum ama Avustur olmadım olamadım. Pichler herifi 3 vermiş, çeşitli spekülasyonlar B olur diyor ama ben pek bilemem. Alan A- alıyor demeyin, kıç herif bok herif o. Asıl Götze boku ayrı daha notu da vermedi, neyse kokusu çıkar yakında.

O değil de, Micheal Jackson öldü, detaylara birazdan girecem ondan önce bahsetmek istediğim şeyler var. Ben böyle yağmur görmedim pek fazla hayatımda. Yağ yağ bitmiyor, güneşli dediler, Bratislava'ya gittik. Arka bahçemiz olur kendileri, 1 saat güneş yüzü gördük hoşurt gene mi başlar, bu ne vurdum duymazlıktır, bu ne bardaktan boşanırcasına yağmacılıktır?

Mike abimiz öldü, yasımız büyüktür. En azından ben üzüldüm. Adam kılık falan değiştirdi, obsesif bişey olsa gerek ama valla seferdim ekmeh musaf çarpsın. O ne güzel klipler danslar falandı. Facebook jenerasyonu varsa bence o adamın sayesindedir, o klipler olmasa o şarkılar olmasa bence bugün hala kalemle kaset sarıp sözde enerji tasarrufu yapacaktık. Ne güzel günlerdi onlar tek derdimiz, pil ve ozon tabakasındaki delikti, şimdi küresel ısınma falan. Ah be Mike ne güzel abimizdin sen.
Burdan kendisine bi şarkı yollamak istiyorum, hatta bir gazel olsun:

halk içinde mûteber bir nesne yok devlet gibi
olmaya devlet cihân da bir nefes sıhhât gibi

saltanat didükleri ancak cihân gavgâsıdır
olmaya baht u saadet dünya da vahdet gibi

ko bu ıyş u işreti çün kim fenâ dur âkıbet
yâr-ı bâki ister isen olmaya tâat gibi

olsa kumlar sagışınca ömrüne hadd ü aded
gelmeye bu şîşe-i çarh içre bir sâat gibi

ger huzur itmek dilersen ey muhibbî fâriğ ol
olmaya vahdet cihanda kûşe-i uzlet gibi

Böyle dedi zerdüşt.

Rest in the Peace ne diyim bunca sözden sonra.
Neyse diyeceğim o ki, tilkinin dönüp dolaşacağı yer yine kürkçü dükkanı. 4 Temmuz da gidiyorsun gene Türkiye'ye hadi hayırlısı. Öyle işte. Görüşürüz dilini konuştuğum memleketim.

0 comments:

2006-2012

Hayır efendim bu kesinlikle ek$isozluk özentisi bir yazı değildir, sadece ucu kıytırık yerlere varan kendi öz inancımdan kaynaklanan bir bitim tarihi ve copyright mevzusudur. İşbu yazı burada olduktan sonra buradaki yazılar ve imajlar Birleşmiş Devletler İnterneti Koruma ve Geliştirme yasası altında ulvi haklar doğrultusunda korunmaktadır. Şimdilik buradaki yazılar, mittafa tüzel kişisinin okilovebeytiverymuch adıyla internete bir yansımasıdır ve bu yansımayı mittafa pek sevmektedir. Hatta bu tüzel kişi, artık tüzel olmakla kalmamakta, tüzel kişilikleri içermektedir, içerecektir, içermelidir. Eğer bu itirazınız varsa bi şekilde ulaşmanız pek tabii mümkündür. Süpaneke dinimiz amin