20090617

Kicim gibisin Gotze

Kicim gibisin Gotze
Bil bunu boyle
Seni adam sandik
Olmuyor boyle

Avusturlarla ilgili Wilfred`le olan acilarim henuz dinmisken Pichler pici ile Gotze gotu yuzunden kalabilme olasiligim var. Hani nasi unuttum onca ders notunu ben de bilmiyorum ama cok moralim bozuk be cok yazmak istedim derdim cok en iyisi facebooka girip uno oynayim ben. Secmeli ders diye aldik bak neler geldi basimiza. Neyse geceyim baska bisi istemem diycem ulan Avusturlar bunu hep yapio niye geceyim yeter diyorum ki. Hani A ile B ile gecmek varken niye C niye D.
Hitler de cok cekmis Freud da bu Avusturlardan. Ezberci sistem burada da ezberci iste. Neyse benden bu kadar. Gitcem guneslencem sonra uno oynarim belkim.

1 comments:

Beta Karoten said...

benim milletime laf etme =) iyi insanlar hepsi de, pichler dahill =) A- vermis bana yazik. ben kendime B verirdim anca

2006-2012

Hayır efendim bu kesinlikle ek$isozluk özentisi bir yazı değildir, sadece ucu kıytırık yerlere varan kendi öz inancımdan kaynaklanan bir bitim tarihi ve copyright mevzusudur. İşbu yazı burada olduktan sonra buradaki yazılar ve imajlar Birleşmiş Devletler İnterneti Koruma ve Geliştirme yasası altında ulvi haklar doğrultusunda korunmaktadır. Şimdilik buradaki yazılar, mittafa tüzel kişisinin okilovebeytiverymuch adıyla internete bir yansımasıdır ve bu yansımayı mittafa pek sevmektedir. Hatta bu tüzel kişi, artık tüzel olmakla kalmamakta, tüzel kişilikleri içermektedir, içerecektir, içermelidir. Eğer bu itirazınız varsa bi şekilde ulaşmanız pek tabii mümkündür. Süpaneke dinimiz amin