20081204

Süper Sözler Silsilesi

Oscar Wilde'nin 1900 yılında yazılmış oynu The Importance of Being Earnest'i bitirdim, tamam aslında okumam gerekiyordu ama metin ingilizce olunca, dvd'den izlemede bir sakınca bulamadım. Aslında çok güzel sözler içeriyordu ama beni en çok etkileyen sözlerden biri
"all women become like their mothers. that is their tragedy. no man does. that’s his."
budur. Aslında bir çok güzel söz de olsa, tragedy oldugu söylense de insanın etiketlenmesi üzerine yazılmış, etikete verilen öneme dair hoş,komik hatta bunu ingilizce söylemek istiyorum genius bir eser olmuş, aslında pek eserlerini bilmem Oscar'ın hatta Orson Welles'le karıştırsam da, çok güzel.
Gümrükde adama demişler, anything to declare; adamın cevabı şu: I have nothing to declare except for my genius.
Aman tanrım ne güzel bir karakter ne güzel bir özgüven etc etc. Tabi adam gay çıktı olur öyle şeyler. Gay ile zaten Earnest aynı kelimeye geçiyormuş victorian age'de ilgimi çekti bu da. Buda dedim de dünya turu için para toplamaya çalışıyordum ama bursum halen gelmedi, ocakta gelecek ama halen yok ortada bir hesap numarası etc. eğer 15 Aralığa kadar bir şey gelmezse işi telefonla halletcem eğer burs falan yoksa bilelim yani değil mi? Para=Çokomel oldugu için yılbaşı alışverişi sardı beni, yok daha bir şey almadım da alabilitem çok çünkü projected income oldugu sürece yani increase in future income affects current consumption hedesi, bilmiyorum nolacak bu işin sonu.
Çu çu çu, ekonometri sınavı yaklaşıyor, sabah public sınavı vardı, bakalım nasıl gelecek sınavlar. Hoş ekonometri iyi bir başlangıç olmadı ama mutluyum, umutluyum. Çu çu çu çu çu çu çu.

0 comments:

2006-2012

Hayır efendim bu kesinlikle ek$isozluk özentisi bir yazı değildir, sadece ucu kıytırık yerlere varan kendi öz inancımdan kaynaklanan bir bitim tarihi ve copyright mevzusudur. İşbu yazı burada olduktan sonra buradaki yazılar ve imajlar Birleşmiş Devletler İnterneti Koruma ve Geliştirme yasası altında ulvi haklar doğrultusunda korunmaktadır. Şimdilik buradaki yazılar, mittafa tüzel kişisinin okilovebeytiverymuch adıyla internete bir yansımasıdır ve bu yansımayı mittafa pek sevmektedir. Hatta bu tüzel kişi, artık tüzel olmakla kalmamakta, tüzel kişilikleri içermektedir, içerecektir, içermelidir. Eğer bu itirazınız varsa bi şekilde ulaşmanız pek tabii mümkündür. Süpaneke dinimiz amin