20081230

Yıl sonu gecesi 3 aka. "Happy --holiday name here--"

Windows Live Today teslerinden bir yenisi daha!

"Flörtöz
Hoşlandığınız kişinin size hayır deme şansı yok! Bitmek tükenmek bilmeyen bir enerji ile ilgilendiğiniz kişiyi elde etmek için elinizden geleni yapabilirsiniz. Flört etmenin incelikleri konusunda yardım gerektiğinde çevrenizde başvurulan ilk adressiniz. İşin ilginç yanı etkilemek istediğiniz kişi için yaptıklarınızdan keyif alıyorsunuz. Flörtöz yanınızın kimi zaman sizi ele geçirip, zor durumlara düşürmemesine dikkat etmelisiniz."

Hayır fritöz dese mantıklı. Demekki flörtözmüşüm iyi bildiğim süper oldu. Ve yılbaşının benim için en anlamlı anına yaklaşıyoruz.
Bütün yıl beklediğim anlar nedense kışa yığılmış durumda.
Sömestre tatili, yeni yıl, yılsonu gecesi, doğum günüm, annemin doğum günü uzasa uzar aslında. Mesela gazeteleri en şevkle açtığım zamandır. Gelecek yıl ne getirecek bize hesabı. Mutluyum aslında.

Akademi hakkında bahsettim bir entry önce, evet orada odağımın ne oldugundan bahsetmiştim. Amaçlarımdan birisi Dean List'e girebilmek. Dean List bi gurur bi onur meselesi. 1 kere girmeyi başardım o da fasondu, freshman idi. Şimdi bir junior olarak istiyorum ki Dean Listten çıkmayım. İşte çeşitli uğraşlarla başarmayı planlıyorum yaparsam çok büyük insan olacam. Bugün GPA hesaplama işlerine kaptırdım kendimi, iç açıcı değil. Zorlasam tavşan yapabiliyorum GPA'mden. 6.2 diye not olmadığına göre tersi ama secretı çağırmak istemiyorum ve 3 or above olabilmesi için yüksek bir şeyler olsun diyorum. Saçmaladım sanıyorsunuz ama bakın dün tatil olsun dedim, istedim olmadı. Bence bu blogta hafif bir ters tepme ilkesi var o yüzden mekanizmayı zorlamayım. 2009 için de aklımızda bulunsun.

Bu yıl süperdi aslında, saysam bitmez saymakla ama şubattan itibaren farkında olmasam da incremental bir şekilde utility arttıran bir yıl olmuş. Emeği geçen herkese teşekkürler. Burada isim vermiyorum ama zaten biliyorsunuz. En azından okuyorsanız burayı eminim siz onlardan birisiniz ve sizi seviyorum.
Size mutlu yıllar diliyorum.


Only 0 months, 1 days, 0 hours, 12 minutes, and 45seconds left until new year!

1 comments:

okilovebeytiverymuch said...

Lider Ruhlu
Siz her zaman ve her durumda ön planda olmayı seven bir yapıdasınız. Gittiğiniz her ortamda bir şekilde farkedilir, yaptığınız her işte bir şekilde kendinizi gösterirsiniz. Hatta bazen geri planda durup, olaylara daha net açıdan bakabilmek ve biraz da dinlenmek istediğiniz zamanlarda bile lider ruhunuz buna müsaade etmez, çünkü siz sahne arkasında mutsuzluğa düşersiniz. Bu yüzden arkadaş çevrenizde, işinizde, hatta aile hayatınızda ve ikili ilişkilerinizde başrol sizsiniz ve kadronun geri kalanını yani hayatınıza girecek olan kişileri siz belirlersiniz. Bunun yanında insanları olduğu gibi kabullenmekte zorlanırsınız, yanlışa çok fazla tahammülünüz yoktur , çünkü siz ilişkilerinizde karşı tarafa gösteriğiniz özeni onlardan da beklersiniz. Bu yüzden kırgınlıklarınızın telafisi zordur.

2006-2012

Hayır efendim bu kesinlikle ek$isozluk özentisi bir yazı değildir, sadece ucu kıytırık yerlere varan kendi öz inancımdan kaynaklanan bir bitim tarihi ve copyright mevzusudur. İşbu yazı burada olduktan sonra buradaki yazılar ve imajlar Birleşmiş Devletler İnterneti Koruma ve Geliştirme yasası altında ulvi haklar doğrultusunda korunmaktadır. Şimdilik buradaki yazılar, mittafa tüzel kişisinin okilovebeytiverymuch adıyla internete bir yansımasıdır ve bu yansımayı mittafa pek sevmektedir. Hatta bu tüzel kişi, artık tüzel olmakla kalmamakta, tüzel kişilikleri içermektedir, içerecektir, içermelidir. Eğer bu itirazınız varsa bi şekilde ulaşmanız pek tabii mümkündür. Süpaneke dinimiz amin