20081230

Yo yo yo: 2009


bence bizim çok muazzam büyüklükte bi sorunumuz var
en azından benim
böyle lise gibim olsun istemiyorum tabi ama süper bi arkadaş toplulugu istiyorum
evet bunu istiyorum, var 2009dan nece istediğim şeyler.
başta sağlık barış mutluluk geleneksel olarak tabi
sonra ne vardı hah cihangirde bir ev. tamam cihangir olmak zorunda değil ama şehrin merkezinde bir ev, süper bir iş
graduate başvurularımın kabulü... tamam tamam bu 2009, 2010u içeriyor benim için anlaşılan.
graduate olsam mı olmasam mı ya cevap
net bir cevap nerede olacağı belli olsun
öyle işte akademik olmayı seviyorum ya oğlak süper bir burç önce bu işlere önem veriyor sonra yemek, aşk meşk, spor mpor, hoş spora devam etcem süper olcam mük kemmel bir insan olcam david olcam, heykel olcam öyle işte
sonra 2008den de bir şeyler istiyorum yarın okul tatil olsun. evet ödev var IOdan almaz olaydım neyse aldım yapcak bir şey yok.
2009a gelince günlük tutmaya devam edeyim
100lerce insan tanıyım ki çok mantıklı exchange gidiyorum di mi
100lerce şehir de göreyim tamam 100lerce olmasa da 10larca da olur
öyle siz de isteyin olacakmış gibime geliyor

Mutlu yeni yıllar, savaş olmasın bu yıl ya, kriz de bitsin süper olsun her şey.
Bi tek ben ekstra-süper olayım. Yeter.

3 comments:

sbeilin said...

cihangir - istanbul?
sanmıyorum ya. bi kere niye türkiye di mi :D

okilovebeytiverymuch said...

tatil olmadı not düşeyim :/

okilovebeytiverymuch said...

oha, niye türkiye değil, :D elbette istanbul

2006-2012

Hayır efendim bu kesinlikle ek$isozluk özentisi bir yazı değildir, sadece ucu kıytırık yerlere varan kendi öz inancımdan kaynaklanan bir bitim tarihi ve copyright mevzusudur. İşbu yazı burada olduktan sonra buradaki yazılar ve imajlar Birleşmiş Devletler İnterneti Koruma ve Geliştirme yasası altında ulvi haklar doğrultusunda korunmaktadır. Şimdilik buradaki yazılar, mittafa tüzel kişisinin okilovebeytiverymuch adıyla internete bir yansımasıdır ve bu yansımayı mittafa pek sevmektedir. Hatta bu tüzel kişi, artık tüzel olmakla kalmamakta, tüzel kişilikleri içermektedir, içerecektir, içermelidir. Eğer bu itirazınız varsa bi şekilde ulaşmanız pek tabii mümkündür. Süpaneke dinimiz amin