20081224

Şaka yapıyorsunuz di mi, şaka olmalı!


Direkt link veririm kardeşim, direkt link veririm. Hayır en başından biliyordum dünyanın en ablak şehrinde doğduğumu. Oldum olası Kayseri yurdum insanlarından farklıdır. Yani konuştukları dilden tutun da (Gadalarını aldıgım ne yahu) zihniyetlerine kadar( geri kafalıysak geri kafalıyız kardeşim, bu bayrak buradan i-ne-cek, 2008 yazı Kayseri Kalesi önündeki kalabalık, hatırladınız mı?) ama şu facebooktaki hede nedir yahu.
Olay şu:

▄ ▄ KAYSERI'NIN EN GÜZELİ YADA YAKIŞIKLISI BENİM DİYORSANIZ GRUBUMUZA HOŞGELDİNİZ...!▄ ▄

▄ ▄ NOT: ARKADAŞLAR LÜTFEN SADECE ( 1 ) FOTOĞRAF YÜKLEYİNİZ...1'DEN FAZLA FOTOĞRAF YÜKLEMEK YASAKTIR▄ ▄

▄ ▄ ▄ ▄ SAYIN ÜYELERİMİZ HER HAFTA OYLAMAYA KATILMAK İÇİN LÜTFEN GRUBA EN AZ BİR FOTOĞRAF YÜKLEYİNİZ.ERKEKLER(150) -BAYANLAR(150) OLMAK ÜZERE TOPLAM 300 FOTOĞRAF ÜZERİNDEN DEĞERLENDİRME YAPILACAKTIR.
▄ ▄ ▄ ▄ (LÜTFEN RESİMLERE OYLAMANIZI SADECE YORUM ŞEKLİNDE DEĞİL ÖR: 10 ÜZERİNDEN 7 GİBİ PUANLANDIRMA ŞEKLİNDE YAPINIZ....)

***************************************************************
♥♥♥♥KAYSERİ GRUBUMUZA HOŞGELDİNİZ♥♥♥♥
(¯`´•.¸_____________________________¸.•´´¯)
♥---==-♥°°BEST_MODEL_OF_KAYSERİ°°♥-==---♥-♥
(_¸.•´´-----------------------------------------¯´´• .¸_)
♥♥♥♥♥SİZLER BİZİM İÇİN DEĞERLİSİNİZ♥♥♥♥
***************************************************************
KAYSERİ ♥ ♥ ♥ ╔╦╦╦═╦╗╔═╦═╦══╦═╗♥ ♥ ♥ KAYSERİ
KAYSERİ ♥ ♥ ♥ ║║║║╩╣╚╣═╣║║║║║╩╣♥ ♥ ♥ KAYSERİ
KAYSERİ ♥ ♥ ♥ ╚══╩═╩═╩═╩═╩╩╩╩═╝♥ ♥ ♥ KAYSERİ
***************************************************************

Evet, çekme yapıyor di mi, aynı kaynım diyorsunuz ama şu kalplere bakın allasen, şu kurdeleler, şu ne bileyim abaaav. Bir de şöyle bir grup var belki biliyorsunuzdur: Övünmek gibi olmasın ama Gayserilim. Yok yok çok ilginç çok garip bir millet şu Kayserililer, seviyorum onlar da olmasa yani mantı olmazdı, yağlama olmazdı ama kalpli welcome yazısı ne ya. Şimdi içinizden birileri ya sev ya terk et diyordur ama terkedemem ki toprağım oralar benim. O dutluklar, çimenlikler bağlar bahçeler. Homesick olmaya daha şimdiden başladım ben, bakalım 1 ay sonra Viyana'da neler beni bekliyor olacak acaba. Ya da ne bileyim hangi dersleri alacam ya da vize alabilecek miyim? Ha bi de scubadiving'e merakım var geçenlerde havuz eğitimi vardı, yapabilirsem Ocak sonu Kaş'ta dalmaya gidiyorum, artık su yüzüne sağlam çıkarsam gitcem Viyana'ya. 10€'ya bilet de buldum Muniche gidiyor ama oradan sağa saptım mı ver elini Viyana!

Bu arada Yahudi bayramları kutlamalarıma bir yenisini daha ekledim. Hanuka diye bi bayramları var bu milletin pek bi sevimli pek bi şeker. Yılbaşısı da güzeldi, elmaya bal döküp yemiştim. Mantıgı da bu yıl baldan tatlı olsun imiş. Eğlenceli millet yahu. Seviyorum onları. <3 ama Kayseri rulesss

PS: Oha bizim ev bile gözüküyor, stadın oradan yol geçiyor ya şehirden boylu boyunca hemen 4.- 5. blok bizimki :D

3 comments:

Anonymous said...

o fotoğrafların altında görebileceğin yorumlardan bir kaçı:

** kuziii bnce saclarini yandan tokalayincaa coookkk tatliii oluyosunnn

** olgun tavirli $ahin baki$li manken tarzinda bir foto :) Ba$arilar

** ma$$allah ta$ gibi cikmi$sin
sarisaclarindan kim suclu.. ??? =P

** cok doal olmu$:))

** oy oy oy , kiyamam ben sana bocugum

** yawrum cook iisin her zamanki gibi;););)

** oooww fistik! saclarin mi uzadi ya goru$meyeli! :)

** beybim yine bu ne guzellik yaa bak olmuo boleee :)))

**pembe yaki$mi$ kuziciime.. :)

** 4 5 sene oldu goru$meyeli amaa hic bi farrkin yokkk,hala fistik giibisin:)

** jnm bnm harikasin...

sbeilin said...

katıldın mı gruba yani sonuç olarak?

okilovebeytiverymuch said...

asla ve katta katılamam

2006-2012

Hayır efendim bu kesinlikle ek$isozluk özentisi bir yazı değildir, sadece ucu kıytırık yerlere varan kendi öz inancımdan kaynaklanan bir bitim tarihi ve copyright mevzusudur. İşbu yazı burada olduktan sonra buradaki yazılar ve imajlar Birleşmiş Devletler İnterneti Koruma ve Geliştirme yasası altında ulvi haklar doğrultusunda korunmaktadır. Şimdilik buradaki yazılar, mittafa tüzel kişisinin okilovebeytiverymuch adıyla internete bir yansımasıdır ve bu yansımayı mittafa pek sevmektedir. Hatta bu tüzel kişi, artık tüzel olmakla kalmamakta, tüzel kişilikleri içermektedir, içerecektir, içermelidir. Eğer bu itirazınız varsa bi şekilde ulaşmanız pek tabii mümkündür. Süpaneke dinimiz amin