20081220

Garip ve Ilginç

Sokakta yürürken tanımadığınız insanın yüzüne ya da gözünün içine bakar mısınz? Ya da ne bileyim Türkiye'de pek gelişmiş bir endüstri değil ama asansörde(yani çıksan çıksan 11 kat çıkarsın taş çatlasa) tanımadığın kişilerle göz göze gelir misiniz? Garip şu hayat yahu. Bazen bazı yerler oluyor böyle insanlar kaynaşıklar, sanki herkes birbirisini yıllardır tanıyormuş gibi ama 5 dakika sonra unutuyorlar. En olmadı unutacaklar. Garip.

Gariplik bir yana bugün bir arkadaştan duydum japonca'yı japon kültürden alıyormuş. Aklıma yatmadı değil, iki olumsuzun bir olumlu ettiği yazın dünyasında bu aklıma yattı demek oluyor. İşin aslını soracağım sensei'e artık o ne derse. Dil önemli, neden önemli bilmiyorum ama bilmekte fayda varmış gibi geliyor. Bu aralar bir boşluk içindeyim, ne yapacağımı bilemiyorum. Dışarı çıkacaktım ama yemeğe çağrıldım, zaten gitmediğim de iyi olmuş bayağı yağmur yağdı, zaten yarın kendime üç beş bir şey alıp, yıllardır getirmeye üşendiğim bavulumu Kızıltoprak'taki evden getirmem gerekiyor. Aslında mantıksız sonuçta 3 hafta kaldı okulun kapanmasına ama artık ne olur anlarız. Bu arada hastalığım çok ilginçmiş, fotograf makinem yok ama olunca buraya koyacağım ne ilginç bir şey olduğunu. İlginç.

İlginçlik de bir yana, şu hindistan cevizi ne garip bir varlık. Yani açması zor, açınca da içmesi bir zor anlamadım valla. Traş edip saklamayı düşündüm ama sikko bir hareketimle açılı açılı verdi, kamışla içmeye çalıştım. Çizgifilmlerden olsa gerek ben hindistancevizi suyunu beyaz zannederdim. Hatta sütü var falan derler ya o zaman ne bileyim harbi beyaz olması çok mantıklı geliyor ama değil bildiğin şeffaf. İçerken benim şansıma mı bilemedim siyah siyah şeyler geldi, pek hoş karşılamadım. Ananasın suyu gibi değil anlıyacağınız. Neyse ben de bir şeyler yazayım dedim. Aslında garip bir hikaye yazıyorum bu aralar ama yani ne yazacağımı ben de bilmiyorum. İşte bir hafta içinde ölecek falan gibi bir plot var ama nereye gider bilmiyorum. Küçükken yazdığım macera hikayelerini özledim her an onlara dönebilir, yeniden takımı kurabilirim bilmiyorum ama eğlenceli günlerdi. Kıh kıh kıh. Neyse eğlencemiz hiç bitmesin. O değil de yeni yıl geleyor :D

1 comments:

sbeilin said...

yakalanmışsındır yağmura.

2006-2012

Hayır efendim bu kesinlikle ek$isozluk özentisi bir yazı değildir, sadece ucu kıytırık yerlere varan kendi öz inancımdan kaynaklanan bir bitim tarihi ve copyright mevzusudur. İşbu yazı burada olduktan sonra buradaki yazılar ve imajlar Birleşmiş Devletler İnterneti Koruma ve Geliştirme yasası altında ulvi haklar doğrultusunda korunmaktadır. Şimdilik buradaki yazılar, mittafa tüzel kişisinin okilovebeytiverymuch adıyla internete bir yansımasıdır ve bu yansımayı mittafa pek sevmektedir. Hatta bu tüzel kişi, artık tüzel olmakla kalmamakta, tüzel kişilikleri içermektedir, içerecektir, içermelidir. Eğer bu itirazınız varsa bi şekilde ulaşmanız pek tabii mümkündür. Süpaneke dinimiz amin