20090213

Useless Precaution

Lost S05E05 inerkene, ben burnumu çekiyorum. Şu anki hastalığımın tonlarca sebebi var, Alplerden kayarken olmuş olabilir, Katedralin içinde olmuş olabilir, metroda olabilir ya da en büyük bir ihtimalle şehir turunda olmuş olabilir. Neyse işte, veni vidi cici bir tatildeyim şimdilik.

Okulun başlamasına 2 hafta kala Venedik'e gitmeye 1 hafta kala şansımın döndüğünü hissediyorum. Kayakta yuvarlanmak, neredeyse bacağımı kırmak ve 100€'ya kayak pantolonu 70€ya da metro cezası ödedikten sonra sanırsam sıravı savdım ve iyi şeyler olmaya başladı. Yarın daha iyi olacak gör bak, onun dışında oda arkadaşım geldi, hayatımın ilk yemeğini yaptım. IKEA'dan mutfak alışverişi yaptım ve Almanca öğrenmeye başladım. Bundan gayri, Sevilla Berberi'ni izlemeye Opera'ya gittim, Operaya direkt tramvay oldugunu, Operadan da yurdumun önüne direkt otobüs oldugunu öğrendim şen oldum.

Amerikalılar ilginç onu fark ettim bir de multikültürel bir toplulukta en önde Amerikalılar, sonra Avrupalılar sonra ben sonra da Asyalılar gidiyor. Ve ilginç bir şekilde Asyalılarla birlikte takılıyor ama Amerikalılarla etkinlik yapıyorum. Medeniyetler Çatışmasını okuyaraktan bu açılıma bir sonuç getirecem. Sanırım ben West'i seviyorum, Rest de beni seviyor. Politik bir model oluşturup Türkiyeye uyarlamayı planlıyorum. Evet öyle.

0 comments:

2006-2012

Hayır efendim bu kesinlikle ek$isozluk özentisi bir yazı değildir, sadece ucu kıytırık yerlere varan kendi öz inancımdan kaynaklanan bir bitim tarihi ve copyright mevzusudur. İşbu yazı burada olduktan sonra buradaki yazılar ve imajlar Birleşmiş Devletler İnterneti Koruma ve Geliştirme yasası altında ulvi haklar doğrultusunda korunmaktadır. Şimdilik buradaki yazılar, mittafa tüzel kişisinin okilovebeytiverymuch adıyla internete bir yansımasıdır ve bu yansımayı mittafa pek sevmektedir. Hatta bu tüzel kişi, artık tüzel olmakla kalmamakta, tüzel kişilikleri içermektedir, içerecektir, içermelidir. Eğer bu itirazınız varsa bi şekilde ulaşmanız pek tabii mümkündür. Süpaneke dinimiz amin