20090209

Bratislava und Semmering

Gittim biri boş diğeri diğerinden boş, ruffles tadında, yerken hoş ama cuk gidiyor, sonra bağımlılık yapıyor gene istiyor insan. Scuba da böyleydi. Neyse yeni bir uğraşı elde ettim. Gittim her ülkenin bayrağını toplamak gibi. Evet, koleksiyon yapcam. Ky'dan bulaştı bana, kendisi dün Bratislava'da tanıştığım bir Amerikalı. Hostel filmine göre ölmesi gerekiyordu ama Bratislava geri kalmış bir şehirden öteye gitmiyor. Bi de kalesi var ki, kaleden çok inşaat alanına benziyor. Neyse zaten 1 saat yol giderim de gelirim. Dünyanın birbirine en yakın iki başkentiymiş. Roma ile Vatikan ne ayak, git allasen.

Kaymaya gelince, iyi ama zor bana göre değil, onun yerine kızak süper. Küçükken yapmadığıma pişmanım ama tadı her zaman çıkıyor. İki kere kızağın altında kaldım ama kayak yaparken bacağımın 270 derece dönmesinden iyidir, galiba kırık yok ama orada galibanın altını çizcem. Acımıyor değil, neyse ki tadında bıraktım. Neyse yarın sınav mı ne varmış. Ne sınavı ya ben Almanca filan bilmiyorum ki :D komik olacak girmesem mi acaba?!
Neyse yatayım sabah karar veriririm. Aslında gitcem, kesin de yine de sabaha bağlı.
Saat 11 olmuş, Türkiye saatiyle 12. Uykum geldi, yeni aldığım Clash of Civilizations and Remaking World Order kitabıma devam ederkene uyuklayım bari. Dairemi paylaştığım Marcel mi Marcus mu ne garip bi çocuk, korktum neyse ki oda arkadaşım değil. Brrrr.

0 comments:

2006-2012

Hayır efendim bu kesinlikle ek$isozluk özentisi bir yazı değildir, sadece ucu kıytırık yerlere varan kendi öz inancımdan kaynaklanan bir bitim tarihi ve copyright mevzusudur. İşbu yazı burada olduktan sonra buradaki yazılar ve imajlar Birleşmiş Devletler İnterneti Koruma ve Geliştirme yasası altında ulvi haklar doğrultusunda korunmaktadır. Şimdilik buradaki yazılar, mittafa tüzel kişisinin okilovebeytiverymuch adıyla internete bir yansımasıdır ve bu yansımayı mittafa pek sevmektedir. Hatta bu tüzel kişi, artık tüzel olmakla kalmamakta, tüzel kişilikleri içermektedir, içerecektir, içermelidir. Eğer bu itirazınız varsa bi şekilde ulaşmanız pek tabii mümkündür. Süpaneke dinimiz amin