20081002

I kissed a girl

Gözümü açtığımda bir şeylerin yanlış olduğunu anlamıştım çoktan. Bir kere çorabımın teki yoktu. Ayağımla yatağın içinde aradım fakat bulamadım. Boğazım da deli gibi yanıyordu. Başım ağrımıyordu tamam onda sorun yok ama bir önceki akşama dair hatırladığım tek şey minibüse binmemdi, bir de tuvalette kendime 1 snlik gelmem. Tabi olayı anlamak için bir sakıncası yoksa "önceki gece"yi anlatmalıyım.

Önceki Gece

Ya da diğer adıyla Turkish Night. Mevlana gösterisinden sonra ufak bir halk dansı sonra da göbek dansı olacaktı. Öyle de oldu zaten. Ardarda gelen rakı shotlarından sonra(rakıya su katmam arkadaş) kendimi düğün halayın ortasında buldum. Halk dansının özeti bir kızla bir erkek evlenecek fakat kız sonra başka bir erkekten hoşlanacak ama çok mutlu olacaklar, bu mutluluğu da katmerlendirmek için izleyicileri de gösteriye katacaklar. Kattılar da. Çömelttiler bizi, hatunlar gelini seçtiler, gelin de ilk damat adayını. Adam Japondu bence, Çin'li de olabilir, ama kısaca adam çelimsiz biraz. Böyle erkek dansçılar bir kaç güç gösterisi yaptırdılar, damat seçmek için yani. Tabi bizim Japon yapamadı, sonra bir başkası seçildi o da olmadı. Ve en sonunda göz göze geldik, şuh bir el hareketiyle beni yanına çağırdı. Dansçılar bendeki potansiyeli görmüş olmalılar ki takla attırdılar bana! Ama attım, herkes alkışladı falan. Bir numara bendim o gece, ve tülü kaldırıp gelini öptüm. Hı hı.

Önceki Geceden Bir-İki Saat Sonra

Benim için hiç bir şey ifade etmeyen bu saat aralığından önce hatırladığım tek şey minibüsten inişim. Ama ne inişmiş, sarılmalar, öpmeler, şarkı söylemeler. İlginç bence insanlar kandırık yapıyorlar. Ben eminim direkt yatağa gittim. Ama herkes inkar ediyor. Ama haklılar da, bi kere o klozetle neden yüzyüze geldim? Ya da geldim mi? O 1 snlik rüya neyin nesiydi? Gözlüğüm neden olması gereken yerde değildi, neden yatağımda kitap buldum. Cidden o kafayla kitap mı okumaya çalıştım.(Oha!)

Sabah

Hayır cidden bir şey hatırlamıyorum. Resmen House's Head bölümünde gibiydim, birileri beynime elektrik sinyali yollamalıydı. Chase yardım et aslanım. Cidden hatırlamak istiyorum.

0 comments:

2006-2012

Hayır efendim bu kesinlikle ek$isozluk özentisi bir yazı değildir, sadece ucu kıytırık yerlere varan kendi öz inancımdan kaynaklanan bir bitim tarihi ve copyright mevzusudur. İşbu yazı burada olduktan sonra buradaki yazılar ve imajlar Birleşmiş Devletler İnterneti Koruma ve Geliştirme yasası altında ulvi haklar doğrultusunda korunmaktadır. Şimdilik buradaki yazılar, mittafa tüzel kişisinin okilovebeytiverymuch adıyla internete bir yansımasıdır ve bu yansımayı mittafa pek sevmektedir. Hatta bu tüzel kişi, artık tüzel olmakla kalmamakta, tüzel kişilikleri içermektedir, içerecektir, içermelidir. Eğer bu itirazınız varsa bi şekilde ulaşmanız pek tabii mümkündür. Süpaneke dinimiz amin