20081006

Something Secret Steers Us

Geçen de yine yeniden bir Soundtrack hayranı oldum. Genelde nedendir bilmem, OSTleri çok severim. Ister film olsun ister anime isterse de oyun... OSTler ilginç bir şekilde sarıyor beni. Mesela hangi tür müzik dinliyorsun diye soruyorlar: soundtrack deyiveriyorum artık. Gerçekten de güzel oluyorlar. Bunların en yeni örneği kanımca--düzeltme-- benim için en yenisi Half-Life ².

[Şarkıları ve ses efektleri yapan adama burada teşekkür ediyorum. Gözümde bir Yann Tiersen, bir Hans Zimmer oluvermiştir bi anda. Kendisini de aynı zamanda şarkılara verdiği hoş isimlerden dolayı da kutluyorum.]

Half-Life ² demişken, harbi sardı kitap okumak film izlemek gibi bir şey oldu. Boş zamanlarımda HL² oynayıp çekirdek çitliyorum. Alyx'i görünce heycanlanıyorum, aşık mı oluyorum ne.

Aşk dedim de: beyti olmuş 8,5ytl :(

0 comments:

2006-2012

Hayır efendim bu kesinlikle ek$isozluk özentisi bir yazı değildir, sadece ucu kıytırık yerlere varan kendi öz inancımdan kaynaklanan bir bitim tarihi ve copyright mevzusudur. İşbu yazı burada olduktan sonra buradaki yazılar ve imajlar Birleşmiş Devletler İnterneti Koruma ve Geliştirme yasası altında ulvi haklar doğrultusunda korunmaktadır. Şimdilik buradaki yazılar, mittafa tüzel kişisinin okilovebeytiverymuch adıyla internete bir yansımasıdır ve bu yansımayı mittafa pek sevmektedir. Hatta bu tüzel kişi, artık tüzel olmakla kalmamakta, tüzel kişilikleri içermektedir, içerecektir, içermelidir. Eğer bu itirazınız varsa bi şekilde ulaşmanız pek tabii mümkündür. Süpaneke dinimiz amin