20081005

Back To School


-Efet, okul açılıyor. Nerden mi bildim. Hayır akademik takvimle alakam yok. Okul açılıyor çünkü yapmam gereken okumam ve ödevim var. Ödevler ya da bilimum okumalar NŞA'da ne zaman yapılır, tabi ki okul açılmadan önce di mi? Hı hı.

-Chuck Bass'i çok seviyorum, ama Chuck Bass gibi olamam. Bu bana göre bir meslek değil. Ya da bana göre bir insanlık değil.

-Chuck Bass insan değil diyenler dışarı.

-Ted Mosby bu sezon bizi eşiyle tanıştıracak diyenler ellerini kaldırsın.

-Uff okul açılıyor kapansa da okul açılsa: Malum gelecek dönemi iple çekiyorum.

-Hı hı gelecek dönem Viyana'yı kuşatmaya gidiyorum.

-Atacak kuş kalmamış diyorlar, malum küresel ısınma.

0 comments:

2006-2012

Hayır efendim bu kesinlikle ek$isozluk özentisi bir yazı değildir, sadece ucu kıytırık yerlere varan kendi öz inancımdan kaynaklanan bir bitim tarihi ve copyright mevzusudur. İşbu yazı burada olduktan sonra buradaki yazılar ve imajlar Birleşmiş Devletler İnterneti Koruma ve Geliştirme yasası altında ulvi haklar doğrultusunda korunmaktadır. Şimdilik buradaki yazılar, mittafa tüzel kişisinin okilovebeytiverymuch adıyla internete bir yansımasıdır ve bu yansımayı mittafa pek sevmektedir. Hatta bu tüzel kişi, artık tüzel olmakla kalmamakta, tüzel kişilikleri içermektedir, içerecektir, içermelidir. Eğer bu itirazınız varsa bi şekilde ulaşmanız pek tabii mümkündür. Süpaneke dinimiz amin