20081021

Mustafa Özer

Hayır yani Macbeth varken neden ismimle ilgili bi blog yazarımki bilmiyorum.(Şimdi çalan Şarkı Le Jour D'avant) Bilmiyorum gerçekten. Neden mi biliyorum, eşşek gibi biliyorum sadece söylemiyorum. Yani söylersem dünyanın en tırt insanı olduğum anlaşılacak. Hayır yani okul 3500 kişi mi? Tamam gayet makul bir sayı, hatta az. Böyle küçücük nüfusu olan bir okula nasıl 4 tane aynı isimden insan gelebilir halen anlamış değilim. Hani, 4 yıl olacak her yıla bir Mustafa Özer sığıyor demekki. Ama şu da var okul açılalı kaç yıl oldu. 10 yıl diyelim, yani Mustafa Özer'siz nasıl 6 yıl geçtiyse niye şimdi bana garezi varmış gibi tüm insanlık Mustafa Özerleri buraya yolluyor anlamıyorum! Yani ya bende var bi gariplik ya da diğerlerinde. Hani ben normalim bence. Neyse bilmiyorum. Ama her şeyi anladım da; Mustafa Can nedir, Özer Hobek nedir anlamadım. Paşa paşa MÖ olsalar ya, yok illa MCÖ MÖH olacaklar. MÖ olmak bambaşkadır. Ayrıcalıktır. Bilemiycekler.

Bu arada Haloween Partisi olacakmış, gidilir ki :D

(Les Jours Tristes Biterken çalıyordu)

PS: 70 tane post girmişim. Bu 70. değil. Aslında bi taneyi sakladım,save ettim, draft olarak duruyor. Yani bu 71. aslında. Çok yakında 70 de gelecek.

Edit: Yok ya bu daha 59, sakladığı 11 tane daha draft varmış ama onlar tırt, tam draft yani; bu gelecek olan bambaşka. Çok özel. Böyle ufff. Neyse gelince anlarsınız. Döne döne gelecek.

1 comments:

Anonymous said...

(=

70leri de 170leri de beklioruz burada , sen yaz ki diğer MÖ'lerden farkın olsun =) Berk Ünlü'yü bırak berk bile yok bizde nerdeyse , seninki de tam olmuş =)

p.s : şinitzeller ne oldu ?

Lav ya ! kiss kiss =)bir dost

2006-2012

Hayır efendim bu kesinlikle ek$isozluk özentisi bir yazı değildir, sadece ucu kıytırık yerlere varan kendi öz inancımdan kaynaklanan bir bitim tarihi ve copyright mevzusudur. İşbu yazı burada olduktan sonra buradaki yazılar ve imajlar Birleşmiş Devletler İnterneti Koruma ve Geliştirme yasası altında ulvi haklar doğrultusunda korunmaktadır. Şimdilik buradaki yazılar, mittafa tüzel kişisinin okilovebeytiverymuch adıyla internete bir yansımasıdır ve bu yansımayı mittafa pek sevmektedir. Hatta bu tüzel kişi, artık tüzel olmakla kalmamakta, tüzel kişilikleri içermektedir, içerecektir, içermelidir. Eğer bu itirazınız varsa bi şekilde ulaşmanız pek tabii mümkündür. Süpaneke dinimiz amin