20080901

Somebody Watch LOST Season 5



Naber gudikler. Evet gudiksiniz, siz tam anlamıyla busunuz, şu aptal, blog demeye 5 şahit gereken internette yer kaplayan yere girdiniz. Niye girdiniz gudiklerim benim. Çünkü Çarli'yi gördünüz. Hayır buraya maymun Çarli'yi koysam da sizin için bir şey fark etmez, çünkü siz gudiksiniz.


Kendine gudik demeyen siz sevgili okurlarım. Merhaba. Siz gudik değilsiniz, olamazsınız. Yani genelleme yapmayım belki vardır içinizde gudikler ama öyle olmaya devam edin. İlginç bir şey yazı yazmak. Kalkıp Rusyadan, ne bileyim kainat güzellik yarışmasından ya da felsefeden bahsedebilirdim. Ki can sıkıntısından oturdugum şu bilgisayar masasında yazmıştım zaten ilk blogumu. Ne gudik yazılardı onlar. Bi de şimdi bakıyorum, asıl gudik ben olmuşum. LOST seven insanların mouselarıyla siteme tıklamalarından haz duyan bir gudiğim ben. Bigudiğim ben. Ey okuyucu sen bigudi nedir bilir misin?

Bigudi ardarda söylenince mantıksızlaşan bir kelimedir, öbek bile değildir, özünde gudiklik vardır. Gudiklik kötü bir şeydir, Bilge Adam da gudiktir, hatta en gudik o dur, gitmeyi düşünen varsa gitmesin, ona gideceğine bana gitsin o derece yani.
Gitmeyin BilgeAdam'a allasen, ne işiniz varki, gittim gördüm, düşük omuzlu, pis kafalı, düşük kapasiteli garip insanlar. Yani tabiki hepsi öyle değil ama, %90ı öyle.
Hı hı evet öyle.

0 comments:

2006-2012

Hayır efendim bu kesinlikle ek$isozluk özentisi bir yazı değildir, sadece ucu kıytırık yerlere varan kendi öz inancımdan kaynaklanan bir bitim tarihi ve copyright mevzusudur. İşbu yazı burada olduktan sonra buradaki yazılar ve imajlar Birleşmiş Devletler İnterneti Koruma ve Geliştirme yasası altında ulvi haklar doğrultusunda korunmaktadır. Şimdilik buradaki yazılar, mittafa tüzel kişisinin okilovebeytiverymuch adıyla internete bir yansımasıdır ve bu yansımayı mittafa pek sevmektedir. Hatta bu tüzel kişi, artık tüzel olmakla kalmamakta, tüzel kişilikleri içermektedir, içerecektir, içermelidir. Eğer bu itirazınız varsa bi şekilde ulaşmanız pek tabii mümkündür. Süpaneke dinimiz amin