20080910

After Shave

Çok ama çok sinirliyim. Hani dünya Atlas Deneyinden sonra hala yerinde duruyor. Gitmesine bi diyeceğim yok da kırk yıllık geleneğimi bozdum biraz ona kırgınım. Efendim yaşım 19 olmakla birlikte yaklaşık 6 yaşımdan beri düzenli olarak gittiğim bir berber var evimizin yanında. Orada hani tanıdık var ehi ehi diye hep orada kestirirdim. Her severinde de saçıma şekil vermeye çalışırlar ben de berberden adımımı atar atmaz bozardım o şekli çünkü sevmem.

Aslında benim derdim budur. İnsan oğlu kısaca saç demiş ama kendisinin bir yaratık olduğunu var sayıyorum. Ya da ben öyle adlandırıyorum kendiminkini. Hatta en yabanından. Laf geçirilmez ona. Yani insanlar saç alt tarafı deseler de benim saçımla olan deneyimlerim biraz farklıdır. Hatta bilen hatırlar, bi eksterm kısalık bile yaşadım onla-cinnet dönemi diye adlandırılabilinir. Aslında benim problemim yok saçımla, uzasın gitsin. Her seferinde de uzasın yauv derim ama evdeki ulu güçler "git kestir ne o?" gibi beyin yıkama hareketleri peşi sıra beni rahatsız ediyorlar ve sonuçta onlar kazanıyorlar. Her seferinde de sıkılan üzülen ben olmuyor muyum, adaletin bu mu dünya?

Ki kesin karar almıştım ellemiyce saçıma diye. Bi kere herkeşler çok yumuşak der, oynayanlar vauv çok kolay şekil alıyor der. Alın sizin olsun ben veremiorum şekil. İşte bugün o gündür, dış mihrapların saçıma müdahele ettikleri gündür.

Açıkçası ben saçıma bir kere jöle sürdüm. Yani o da 10 yaşında mıydım neydim herkes sürüyordu diye. Sonra hiç beğenmedim. Bi de inat gibi berberler hep sorardı ilk başlarda sürelim mi bi şey ben de yok kalsın derdim. Derdim demesine de merak da ederdim nasıl olur diye.

İşin özü bugün, gittim berbere bizim eleman elini kırmış kesemiyor. 2. eleman da ortalarda yok kalakaldım ortada. Sonra kelleyi emanet ettik bi çocuğa. Başladı sohbete işte bıdı bıdı nerde okuyosun bıdı bıdı. Bi de ben bıdılayım dedim, sen yenisin galiba deyü, çocuğun dediği şey: Bugün başladım! Dumurluğumu pek belli etmesem de olur öyle şeyler diyerek devam ettim. Sonra sordu jöle kullanıyor musun diye ben de yok dedim. Ama işlemin sonunda boca etmesin mi başıma. Hadi ona da bi şey demedim ben de hafiften meraklar içindeyim. Ve sonuç : (

Kızgınım.

2 comments:

Anonymous said...

top sakal girişiminiz gözümden kaçmadı :)

okilovebeytiverymuch said...

kendileri artık yoktur, bilginize

2006-2012

Hayır efendim bu kesinlikle ek$isozluk özentisi bir yazı değildir, sadece ucu kıytırık yerlere varan kendi öz inancımdan kaynaklanan bir bitim tarihi ve copyright mevzusudur. İşbu yazı burada olduktan sonra buradaki yazılar ve imajlar Birleşmiş Devletler İnterneti Koruma ve Geliştirme yasası altında ulvi haklar doğrultusunda korunmaktadır. Şimdilik buradaki yazılar, mittafa tüzel kişisinin okilovebeytiverymuch adıyla internete bir yansımasıdır ve bu yansımayı mittafa pek sevmektedir. Hatta bu tüzel kişi, artık tüzel olmakla kalmamakta, tüzel kişilikleri içermektedir, içerecektir, içermelidir. Eğer bu itirazınız varsa bi şekilde ulaşmanız pek tabii mümkündür. Süpaneke dinimiz amin