20080902

Afraid to

When I first saw you I was afraid to meet you.
When I met you I was afraid to hold you.
When I held you I was afraid to kiss you.
When I first kissed you I was afraid to love you.
Now that I love you I’m afraid to loose you.
__________________________________

Hayır yani kendimi biliyorum, evde oturunca böyle yazasım geliyor. Okulda ouff oluyor. Demekki olur da kitap yazacak olursa, evde oturacağım. Ha yukarıdaki şiir mi, geçiyodum uğradım copy paste ettim, aratsanız çıkar yani google'dan. Ama tamamı bu. Hani bir sürü şiir vardır, bazıları güzeldir de bu bi başka olmuş. Gudikliğe Ağıt diye Türkçeleştirmek isterdim.

O değil de bu ne biçim...(e tabi aradan 10 dakika sonra bloguma dönersem ne yazacağımı da unuturum) hah hatırladım o değil de bu ne biçim sonbahar ya. Böyle eylül mü olur? Bariz vucut ısımdan fazla ki sıcak geliyor hava. İster küresel ısınma diyin, isterseniz her bahar böyle oluyor diyin, öyle değil işte ısınıyoruz. Negzel di mi? Deniz suları sıcak sıcak olacak, yemek ısıtmaya gerek kalmayacak. Yek yeaa.

0 comments:

2006-2012

Hayır efendim bu kesinlikle ek$isozluk özentisi bir yazı değildir, sadece ucu kıytırık yerlere varan kendi öz inancımdan kaynaklanan bir bitim tarihi ve copyright mevzusudur. İşbu yazı burada olduktan sonra buradaki yazılar ve imajlar Birleşmiş Devletler İnterneti Koruma ve Geliştirme yasası altında ulvi haklar doğrultusunda korunmaktadır. Şimdilik buradaki yazılar, mittafa tüzel kişisinin okilovebeytiverymuch adıyla internete bir yansımasıdır ve bu yansımayı mittafa pek sevmektedir. Hatta bu tüzel kişi, artık tüzel olmakla kalmamakta, tüzel kişilikleri içermektedir, içerecektir, içermelidir. Eğer bu itirazınız varsa bi şekilde ulaşmanız pek tabii mümkündür. Süpaneke dinimiz amin