20080831

Spanish is a sexy language but I'm the sexiest

Yani bir insanın kendi bir diller kıyaslaması komik gelebilir size, ama yapacak bir şey yok bence diller arasında en seksisi ispanyolca. Hani bu tamamiyle benim bakış açım, benim bakış açıma katılmak zorunda değilsiniz ama o Amerikalı sarı hatunlar var ya kanlarında İspanyolca akıyor, sonra bakıyorsun İtalya'ya, Latin Amerika'ya kanlarında İspanyolca var. Tam emin de değilim, "bi sitede" görmüştüm Arjantinli kızlar vardı, hadi kızları da geçtim erkekler falan ne bileyim bi cazibeleri bir seksapellikleri var kanımca.

Ve evet girip google'ladım İspanyolca konuşuyorlarmış. Hiç incelediniz mi ya da inceleme fırsatınız oldu mu bilmem ama For Dummies serisinden hafifçe İspanyolca kapayım dedim, aslında şu anda Cervantes'in dil kursunda olmam gerekiyordu ama fi nedenlerden ötürü namümkün oldu. E kendi kendime de pek öğrendiğimi söyleyemeyeceğim. Ama başlangıç sonuçta. For Dummies serisinin Ahmaklar İçin Türkçeleştirilmemesi beni çok üzdü bu arada. Yeni Başlayanlar için nerede, For Dummies, a reference to rest of us esprisi nerede!

Kendime gelince, İspanyolca konuşurken gördüm kendimi, hani böyle como esta, barcelona,espana gibi yer yer anlamsız kelimelerden kendimi soyutlayıp, sonu bella'larla biten bilimum ateşleyici lakırdı sarf ettim. Attachment olarak 19 numaralı bakışımı da kondurabilirdim ama katmerli bir hombre olmayı zamanı gelecek bir saman gibi sakladım. Tabi görecelik bir yana, teşhircilik bambaşka bir yana, utanmadan sıkılmadan bir internet sitesine küçük bir fotografımı yolladım. Sadece bazıları tarafından inkar edilen bir şeyin varlığını kendime ispatlamak için, ve kanıtladım, mutluyum. Belki süper kaslı bir insan olmayabilirim ama belirgin bir Adonis kasım var: So, who is the man, I'm the man! Who is the best, I'm the best

0 comments:

2006-2012

Hayır efendim bu kesinlikle ek$isozluk özentisi bir yazı değildir, sadece ucu kıytırık yerlere varan kendi öz inancımdan kaynaklanan bir bitim tarihi ve copyright mevzusudur. İşbu yazı burada olduktan sonra buradaki yazılar ve imajlar Birleşmiş Devletler İnterneti Koruma ve Geliştirme yasası altında ulvi haklar doğrultusunda korunmaktadır. Şimdilik buradaki yazılar, mittafa tüzel kişisinin okilovebeytiverymuch adıyla internete bir yansımasıdır ve bu yansımayı mittafa pek sevmektedir. Hatta bu tüzel kişi, artık tüzel olmakla kalmamakta, tüzel kişilikleri içermektedir, içerecektir, içermelidir. Eğer bu itirazınız varsa bi şekilde ulaşmanız pek tabii mümkündür. Süpaneke dinimiz amin