20090304

I don't know what the hell is Himbeer-Zitrone Sirup but I love it

.tabi bi de Österreichs bestes bier dedikleri gösser var ama benim tercihim SPAR'ın Himbeer Zitrone sirup'u. 1:6 oranı var diyorlar, koyuyorsun göz kararı bi parmak, 6 katı su katıyorsun. hele ki soğuksa, dadından yinmiyor. Aslında yenilecek bir şey değil, içilen bir şey sanırsam çilek gibi ama çilek olmayan bir berry ile limon şurubu içiriyorlar bana ama nedir bilemedim, çok sevdim.

Efendim, eğer sıkı bir takipçisiysenin "kirli"'nin, Avusturyalı insanlarla aramın pek süper olmadıgını göreceksiniz. En son iki ülke arasında yaşanan applepieincident'tan sonra, bi resolution sağlandı. Adamlar yazık alt tarafı ucundan azıcık almışlar. resmen dolduruşa geldim. İnanıyorum bir gün bu elemanlar blogum'u kendi dillerine çevirecekler ve o gün çok güleceğim. Hem de aşırı. Çünkü bkz: googletranslte rocks in turkish and it hurts me! bu arada macarlar soğan fetişi çıktı. Ya açıkçası hala şu kelimeyi bilemiyorum, feşist mi diycem ha yok feşist diyince faşist gibi oluyor o diğil.

Hala Rapsodi İstanbul dinliyorum, nedir bu obsesiflik anlamadım ama neyse olur bazı bazı insan hayatında. Half Life 2'nin soundtrack'ini de obsesif bir şekilde dinlerdim. Ya da Yann Tiersen. Geçenlerde bi kitap aldım To kill a mockingbird(Alaycıkuşu vurmak diye çevrilmiş olabilir, emin değilim) ilginç ve güzel bir kitap, hukukla ilgilenenlere öneririm. Hukukla kim ilgilenir demeyin, ohoo burada sarhoş muhabbetine giriştim ben, oda arkadaşım sen oldugunda olgun diyor şimdi, kitap yaz falan diyor, ekonomi matematik ben küçükken legolarnda oyuncak yapardım bak şimdi mimar oldum diyor, her şeye sahibim diyor. Ben sordum senin bir hayalin var mı diye o da bunu söyledi, bilmiyorum ben ne olacağımı. Dediğim gibi ben bakmadan yaşıyorum. Kitap yazmak hayalim evet, ama restoran işletmek, bi bankada en birinci olmak da hayalim, politika da hayalim, hepsi çok farklı sanırsam daha da yaşlanmam gerek. Ama bişi dedi o ilginç: What you think is correct. Yani aslında şunu demek istedi, mantıklı düşünüyorsun. evet ama her şey mantık değildir be yusuf. Ha burada iltifat değil acıma var da olabilir bilmiyorum

3 comments:

sbeilin said...

o değil de habire blog yazıyorsun habire blog yazıyorsun ne bu be :D şaka şaka yaz biz de okuyalım. "To kill a mockingbird" var bende, almıştım, ama okudum mu, okumadım. Okuyamadım.

okilovebeytiverymuch said...

Hadi ya, bence okunabilir bi kitap, çocuk kitabı gibi, kadın yazmış zaten :D evet ezerim, evet ama haklıyım

sbeilin said...

çocuk gibi yazmak ftw? Lol.

2006-2012

Hayır efendim bu kesinlikle ek$isozluk özentisi bir yazı değildir, sadece ucu kıytırık yerlere varan kendi öz inancımdan kaynaklanan bir bitim tarihi ve copyright mevzusudur. İşbu yazı burada olduktan sonra buradaki yazılar ve imajlar Birleşmiş Devletler İnterneti Koruma ve Geliştirme yasası altında ulvi haklar doğrultusunda korunmaktadır. Şimdilik buradaki yazılar, mittafa tüzel kişisinin okilovebeytiverymuch adıyla internete bir yansımasıdır ve bu yansımayı mittafa pek sevmektedir. Hatta bu tüzel kişi, artık tüzel olmakla kalmamakta, tüzel kişilikleri içermektedir, içerecektir, içermelidir. Eğer bu itirazınız varsa bi şekilde ulaşmanız pek tabii mümkündür. Süpaneke dinimiz amin