20090331

Goodbye Vienna!

Oha, cidden inanmıyorum Viyana'dan gittiğime üzüleceğimi hiç sanmazdım. Tamam güzel şehir ama :/ neyse işte, o da beni özlemiş öyle diyor en azından... Uzun süredir blog yazarken iç çekmemiştim. Gayet... neyse.

Berlin mükemmel bir şehir, duvarı çok sevdim. Try the Best kısmına hayran kaldım. Hayran kaldım... neyse. Lego aldım, çocuk oldum. Berat'ı gördüm. Berat okuyorsan burayı selam olsun sana. Kusura kalma biraz uzak kalmış olabiliriz ama müze için sağol. Bitanesin sen... Neyse..

Yazıyordum bişi oldu devamı gelecek demistim ya, bi sey oldugu yok. allam yarebbim almanlar neden klavye yaptmis.. y ile z nin yerleri degisik. evet kendi bilgisayarim degil birisinde yatiya kaldim :/ pirrr bugun trende olmam gerekiyodu pislik insanlar neyse zerrre arkama bakmam piiuv kacarim. o derece yani.
bugun biletim basladi ama hala viyanadayim bi de paper proposali yazmam gerek brr. neyse güle güle

1 comments:

Beta Karoten said...

mustafa ne adamsın ya..nerdesin napıyosun napıcaksın hiç bi fikrim yok..merak ediyorum seni, no tomorrow falan derken başına bişey gelmez umarım. gezi planı(!) konusunda seni anlamakta güçlük çekiyorum ama tabi bu da bi renk =) yani benim bi hafta sonra roma'da nerede akşam yemeği yiyeceğim bile belli gibiyken senin mentaliteyi çözebilmem zor tabi =) neyse sinan yarın geliyor bakalım, sayende 2 saatte gezi planı yapabilirim oldum. tabi ilk başta hadi yarın sabah budapeşte'ye gidiyoruz gibi bi spontanlıkta nasıl yani noluyoruz oluyodum..insan herşeye alışıyormuş =)

2006-2012

Hayır efendim bu kesinlikle ek$isozluk özentisi bir yazı değildir, sadece ucu kıytırık yerlere varan kendi öz inancımdan kaynaklanan bir bitim tarihi ve copyright mevzusudur. İşbu yazı burada olduktan sonra buradaki yazılar ve imajlar Birleşmiş Devletler İnterneti Koruma ve Geliştirme yasası altında ulvi haklar doğrultusunda korunmaktadır. Şimdilik buradaki yazılar, mittafa tüzel kişisinin okilovebeytiverymuch adıyla internete bir yansımasıdır ve bu yansımayı mittafa pek sevmektedir. Hatta bu tüzel kişi, artık tüzel olmakla kalmamakta, tüzel kişilikleri içermektedir, içerecektir, içermelidir. Eğer bu itirazınız varsa bi şekilde ulaşmanız pek tabii mümkündür. Süpaneke dinimiz amin