20070127

Meraklandırdın sen beni!

Bir, iki, üç. Her gün artıyormuş galiba bu yazıları okuyan insan sayısı. E mutluyum işte ben de. Hele biri var ki sağolsun hergün olmasa da bakıyor arasıra yeni bir şey var mı diye. Merak etme baktın mı diye ben de sana bakmıyor değilim. Gayet merakla ve severek izliyorum. Sağol ama bak cidden meraktayım kimsin sen? Hani bi iletişime geçsen diyorum :) çok mutlu olacağım. Valla sözüm sana, iyi bir takipçimsin, seni seviyorum o yüzden. Ben herkesi mi seviyorum zannediyorsun. Yoo, gayet hayır. Yalnızca seni. Hadi söyle kimsin sen:)

Peki ben kimim? Bugün başladım bir kitap okumaya, hani tesadüf desem kesinlikle değil, kitabı dersin bir gerekçesi olduğu için okumam gerekiyor. Sanırsam kitap meşhur. Ben meşhur olduğu için ya da yazarına ödül layık görüldüğü için değil ya da okunması zorunlu olduğu için değil. Yazarın "en iyimser ve en renkli" romanını merak ettiğim için de okumuyorum. Ben yazarı kendime yakın da görmüyorum. Hoş bazen insanlar benzetmiyor da değil ama alakası yok inanın. Ben kimliğimi aradığım için okuyorum. Çünkü o kitap insana kimlik verecek gibi bi izlenim veriyor insana. Hani kimliğim yok da değil, var ama cidden sen kimsin sorusuna bir cevap olmalı ve bu cevap da bir kelime olsun artık. Kısa ve öz, anlamlı ve derin. Mesela Kırmızı mesela bir Ölü. Örneğin, ben bir ölüyüm, cesedim diyebilmek yürek ister ve bu kitap bunu veriyor. Bu kitabın adı Benim Adım Kırmızı. Okuyorum, ama arıyorum da. Beni tek kelimeyle anlatacak kelimeyi arıyorum. Peki sen de bu oyna dahil ol.
Sen
kimsin ve senin adın ne?

Bekliyorum efendim cevaplarınızı. Benim adım beklemede.

0 comments:

2006-2012

Hayır efendim bu kesinlikle ek$isozluk özentisi bir yazı değildir, sadece ucu kıytırık yerlere varan kendi öz inancımdan kaynaklanan bir bitim tarihi ve copyright mevzusudur. İşbu yazı burada olduktan sonra buradaki yazılar ve imajlar Birleşmiş Devletler İnterneti Koruma ve Geliştirme yasası altında ulvi haklar doğrultusunda korunmaktadır. Şimdilik buradaki yazılar, mittafa tüzel kişisinin okilovebeytiverymuch adıyla internete bir yansımasıdır ve bu yansımayı mittafa pek sevmektedir. Hatta bu tüzel kişi, artık tüzel olmakla kalmamakta, tüzel kişilikleri içermektedir, içerecektir, içermelidir. Eğer bu itirazınız varsa bi şekilde ulaşmanız pek tabii mümkündür. Süpaneke dinimiz amin