20070102

Emektar


İnsan yaptığı işin karşılığını görmeyi ister. Bazen olur ki ama çalışırsın da karşılığını alamazsın. Kimi zaman olur ki çalışmadığın halde başardığına inanırsın. Bana kalırsa bir defter var. Ne kadar çalıştığımızı, emeğimizin ne olduğunun tutulduğu. İşbu ya bu defterdeki ufak bir işlem hatası hemen telafi edilesi bir yer buluyor hesabı düzeltiyor.

Benim bu konudaki deneyimim kesin ama bilimsel olmayan gözlemlere dayanmaktadır. Adım gibi emin olarak söyleyebilirim ki çalışarak girdiğim lise tarih sınavlarından hep düşük almışımdır. İronisi ise nedense hiç çalışmadığım bilimum diğer derslerde kendime yeter bir puan almışlığım mevcut. Ama ne mutluyum ki ilk tarih sınavından 24 gibi bir not almama rağmen 3 yıl boyunca ısrarla değişmeyen tarihçim Simay Hoca'nın son sınavdan 100 alarak mezun oldum. İtiraf etmek gerekirse lisemin son yılında tarih çalışmamak iyi olmuş. :)

0 comments:

2006-2012

Hayır efendim bu kesinlikle ek$isozluk özentisi bir yazı değildir, sadece ucu kıytırık yerlere varan kendi öz inancımdan kaynaklanan bir bitim tarihi ve copyright mevzusudur. İşbu yazı burada olduktan sonra buradaki yazılar ve imajlar Birleşmiş Devletler İnterneti Koruma ve Geliştirme yasası altında ulvi haklar doğrultusunda korunmaktadır. Şimdilik buradaki yazılar, mittafa tüzel kişisinin okilovebeytiverymuch adıyla internete bir yansımasıdır ve bu yansımayı mittafa pek sevmektedir. Hatta bu tüzel kişi, artık tüzel olmakla kalmamakta, tüzel kişilikleri içermektedir, içerecektir, içermelidir. Eğer bu itirazınız varsa bi şekilde ulaşmanız pek tabii mümkündür. Süpaneke dinimiz amin