20070101

Bir gün daha

2007'nin ilk günün 20. saati bitmek üzere. Aslında 21. saatin içinde olunup 22. saate girilecek sayısal olarak. Ama mantıksal olarak ya da duygusal olarak insan zamanı geriye atmak istiyor. Ben o gerici insanlardanım itiraf etmek gerekirse. Mesela yaş meselesi buna büyük bir örnektir ve ülkemizde hep tartışılagelmiştir. Kendimi küçük göstermek benim için bir erdem olsa gerek sürekli içinde olduğum yaşı söylerim. Meğerse içinde olduğumuz yaş bizim bitirmiş olduğumuz yaşmış. Mantıken bana hala saçma geliyor ama futbol ya da basketbol maçlarına gözümüzü çevirdiğimizde bir de ne görelim adamlar 40. dakika 41. dakika sayıyorlar. Eğer adamlar doğruyu söylüyorlarsa matematiksel olarak bi' dayanakları olsa gerek; ama hala mantıklı gelmiyor be.

Anlaşılan maçlardaki kronometre mantığıyla yeni yılın 2. günü bana göre ısrarla birinci günü 2007'den beklenmeyen bir şekilde sıkıcı geçiyor. Yada geçti. Ama dedikleri gibi benim hala umudum var.


0 comments:

2006-2012

Hayır efendim bu kesinlikle ek$isozluk özentisi bir yazı değildir, sadece ucu kıytırık yerlere varan kendi öz inancımdan kaynaklanan bir bitim tarihi ve copyright mevzusudur. İşbu yazı burada olduktan sonra buradaki yazılar ve imajlar Birleşmiş Devletler İnterneti Koruma ve Geliştirme yasası altında ulvi haklar doğrultusunda korunmaktadır. Şimdilik buradaki yazılar, mittafa tüzel kişisinin okilovebeytiverymuch adıyla internete bir yansımasıdır ve bu yansımayı mittafa pek sevmektedir. Hatta bu tüzel kişi, artık tüzel olmakla kalmamakta, tüzel kişilikleri içermektedir, içerecektir, içermelidir. Eğer bu itirazınız varsa bi şekilde ulaşmanız pek tabii mümkündür. Süpaneke dinimiz amin