20091103

Tatil

Allam son sinif olmak ne guzel bir duyguymus. Bilseydim daha onceden son sinif olurdum. Hos aptallik ettim gene 5 ders aldim, hadi 5 ders alan zihniyetimi gectim turevli murevli ders aldim, en cok koyan o bana. Ama olsun, yapilir bir sekilde. Hic kuskum yok. Netekim kendime 1 hafta ayirdim, dagda bayirda kestane topladim, soba yaktim falan. son siniflilik buysa gelecek donem yasadim bence ben, sadece 2 dersim var yihu! Al fransizcayi, al japoncayi! Ya da al Italyancayi gec. Kebap valla. Ama tez olsun onu yazayim isterdim. Neyse kismet degilmis belki mastera. Master olursa gene son sinif olabilirim ama sirf son sinif olmak icin de master yapilmaz tabi, doktoraya kadar yolu var hatta yurtdisinda doktora diyim, ama kasar. Yok askerlikten kacis icin super aga, yok doktora kiz veriyorlarmis. Yalan bunlar, kim neysi istiyorsa onu yapsin. Ben diyorum UN'e kadar gider, fazla kasmaya gerek yok o da olmazsa kafe-restoran tarzi bi yer isletirim, baktim o da olmuyor ya mcdonaldsta calisirim ya da franchiese midir nedir onu yaparim, kolay para. Ya adamlar zaten sistemi oturtmus, sifir hatayla ucuyorlar. Yedek klubesinde bile gordum. Mcdonalds falan guzel olusumlar. Tabi hele bi okul bitsin diplomayi elimize versinler o zaman gorurum kendimi. Ama sirket icin para kazandircam diye ustun ekonomi bilgilerimi niye harcayim dunyayi kurtarmak dururken. Merak guzel sey guzel sey merak!
Iste tatil zihniyeti, bu zihniyete bi de final haftasinda sahip olucam yoksa gayet ciddiyimdir.

0 comments:

2006-2012

Hayır efendim bu kesinlikle ek$isozluk özentisi bir yazı değildir, sadece ucu kıytırık yerlere varan kendi öz inancımdan kaynaklanan bir bitim tarihi ve copyright mevzusudur. İşbu yazı burada olduktan sonra buradaki yazılar ve imajlar Birleşmiş Devletler İnterneti Koruma ve Geliştirme yasası altında ulvi haklar doğrultusunda korunmaktadır. Şimdilik buradaki yazılar, mittafa tüzel kişisinin okilovebeytiverymuch adıyla internete bir yansımasıdır ve bu yansımayı mittafa pek sevmektedir. Hatta bu tüzel kişi, artık tüzel olmakla kalmamakta, tüzel kişilikleri içermektedir, içerecektir, içermelidir. Eğer bu itirazınız varsa bi şekilde ulaşmanız pek tabii mümkündür. Süpaneke dinimiz amin