20091112

hastayım hasta canım ister pasta

Bugün kesinlikle boktan bir haldeyim. Hastayım, istediğim halde derslerime gidemedim. Hasta olduğum için de uykuya ihtiyacım var. Ama arada bir vuran düşünce bombardımanını yaşıyorum. Düşünmekten uyuyamıyorum. Hani bazen aklından 3-5 tane düşünce geçer, kafan karışır, ne yapacağını bilemezsin ya, işte benim kafamdan 10-15, belki de 20-25 düşünce birden geçiyor ve ne istediğimi bilmiyorum. Ya da bir şey isteyip istemediğimi. Belki de oturup konuşmak isteyebileceğim bir iki insan var, ama bu saatte onlar da yok. Saat de aşırı geç değil, 03:23 falan.

Dışarıda ne güzel yağmur yağıyor, ama ben hasta olduğum için içeride tıkıldım kaldım. Yağmurda yürümeyi özledim. Buradaki yağmur her ne kadar pis olsa da. Olsun. Ben de kendime yeşil çay demlerim.

Aptal rüyalar hatırlatmasa keşke bazı şeyleri, rahat rahat uyuyabilsem, bir güzel unutsam. İnsanların insanlara muhtaç olması ne kadar saçma. Kimse tek başına düzgün bir hayat süremez. İlle de etrafında birkaç insan bulundurmak zorunda. Bence. Tek başında yaşayanların ya da hiç arkadaşı olmayan insanların mutlu olduğunu falan sanmıyorum. Yalan bunlar yahu. Yalan olması gerekmez, saçma bildiğin. Bazı insanlar da kendi kurdukları yalanlarla yaşıyorlar işte, napacaksın ki, onlar da öyleymiş, tanıyamamışsın demek. Sil. Kolay değil mi, görme, konuşma. Bana zor belki, ama onun için kolay demek ki, karşı taraf da siliyor aynen. Aptalca belki ama napayım, zor işte. Bir kitap olsa da okusam, ya da keşke kitapları hemen yalayıp yutamasam, okuyayım okuyayım bitmesin, kaybolayım. Bunun gibi şeyleri düşünüyordum en son yaptığım ödevlerden birinde, eğer bir şey yaparken kayboluyorsam, bilmediğim ama huzur dolu bir yere karıştıysam o zaman ben mutluyum. Mutlu muyum? Neden? Kendimi unuttuğum için mi, yoksa huzur hissettiğim için mi? Belki biri, belki diğeri, ya da belki ikisi birden. Ya da hiçbiri değil aslında mutlu değilim, sadece kendimi unutuyorum, kayboluyorum, karışıyorum satırların arasında ya da renklerin içinde ya da bir yere baktığımda. Mı? Cevabı yok ki bunun.

0 comments:

2006-2012

Hayır efendim bu kesinlikle ek$isozluk özentisi bir yazı değildir, sadece ucu kıytırık yerlere varan kendi öz inancımdan kaynaklanan bir bitim tarihi ve copyright mevzusudur. İşbu yazı burada olduktan sonra buradaki yazılar ve imajlar Birleşmiş Devletler İnterneti Koruma ve Geliştirme yasası altında ulvi haklar doğrultusunda korunmaktadır. Şimdilik buradaki yazılar, mittafa tüzel kişisinin okilovebeytiverymuch adıyla internete bir yansımasıdır ve bu yansımayı mittafa pek sevmektedir. Hatta bu tüzel kişi, artık tüzel olmakla kalmamakta, tüzel kişilikleri içermektedir, içerecektir, içermelidir. Eğer bu itirazınız varsa bi şekilde ulaşmanız pek tabii mümkündür. Süpaneke dinimiz amin