20091122

2012 ve Perwoll Reklamları

Bu adam işini biliyor bence. Emmerich galiba, üşendim açıp bakacak
değilim lakin güzel bi film yapmış.Görüntü ve sesler müthiş, kurgu da
güzel. Sonda hafif sıçış. Ne o öyle! Mesaj kaygısı yaşamışlar resmen ama görülmeye değer. En azından Perwoll reklamları gibi değil.

Literatürüme Perwoll Reklamı diye soktuğum bu feci felaket reklamlarda hatun kişi yanındaki hatuna der ki: Oha süper çocuk, kıyafeti de çok siyah. Kız da der ki yok ya ne yenisi perwolle yıkıyorum, al bak.

Düşündükçe tüylerim diken diken oluyor! Şu köfteli film de gelmiş, sonracığıma A Christmas Carol da, Jim Carrey seslendiriyor galiba, iyi yani. O değil de Testere'nin yenisi gelmedi mi? Baktım daha girmemiş ilginç.

Geçenlerde sakal falan kestim, bi ara Lenin'e benzedim, ama Jude Law'ın bıyığı daha güzel gürleşsin öyle yapcam. Gür değil daha, napayım yaşım 20 daha!

1 comments:

sbeilin said...

hıhıhıhı blogumu takip et sen de. wordpress olanı. :D

2006-2012

Hayır efendim bu kesinlikle ek$isozluk özentisi bir yazı değildir, sadece ucu kıytırık yerlere varan kendi öz inancımdan kaynaklanan bir bitim tarihi ve copyright mevzusudur. İşbu yazı burada olduktan sonra buradaki yazılar ve imajlar Birleşmiş Devletler İnterneti Koruma ve Geliştirme yasası altında ulvi haklar doğrultusunda korunmaktadır. Şimdilik buradaki yazılar, mittafa tüzel kişisinin okilovebeytiverymuch adıyla internete bir yansımasıdır ve bu yansımayı mittafa pek sevmektedir. Hatta bu tüzel kişi, artık tüzel olmakla kalmamakta, tüzel kişilikleri içermektedir, içerecektir, içermelidir. Eğer bu itirazınız varsa bi şekilde ulaşmanız pek tabii mümkündür. Süpaneke dinimiz amin