20091121

Home Tweet Home

Okul nasıl da tatil yapıverdi bi anda ben de şaşırdım. Açıkçası beklemiyordum, hani sonuçta midbreak yoktu o yüzden sinirler gerilmişti ama domuz gribi hatrına okulu bir hafta tatil etti ve kurban bayramıyla birleştirdiler. Artık kurban diye domuz kesilir. Açıkçası bizim evde de bi haller olmuş. Maskeler var bir kutu, bi de efsanevi ilacı gördüm. Tamiflu! Prospektüsünü falan okudum, ilginçmiş. Kullanan var mı bilmiyorum ama %74 vakada kusma yan efekti varmış. Muazzam bir sayı. Hoş placebo'sunda da %50 küsür görülmüş. Demekki tamiflu diye lokum verseler o da kusturacak! Neyse bahaneyle eve geldim. Uçaktan iner inmez, ahan da Kayseri'nin havası dedim. Zira, Kayseri'de doğal gaz olmasına rağmen nedense kışları bir kömür ve odun kokusu pek bi yaygın olur. Soba ve şömine işi her ne kadar yıllardır ilgimi çeksede, sizinle bir anımı paylaşmak istiyorum. 3 hafta önce hayatımda ilk defa odunla ısınan bi eve gittim. Alışmışım kalorifere, bir de küçüklükten gelme ateşle oynamayı pek bi severim. Koyuldum ateşi yakmaya. Allam ne güzel bir olay o küçük ateşleri tutuşturup sonra o büyük odun parçalarının yanmasını seyretmek. Ateşin harı azaldı sıra da baltayla odun kesin onu sobaya atmak. Açıkçası pek bi sevdim ve yaklaşık 1-2 saat ateşe baktım! Evet sorabilirsiniz ateşe bakmaktan başka işin yok muydu diye? Olabilir lakin 2 saat boyunca sinema izlerken ben size bir şey demiyorum. Hem sinemadan, tv'den önce ateş izlerlerdi insanlar. Neyse ateş önünde uzun durunca vucut hararet yapıyormuş. Ben de şifayı kaptım sandım. Yatağa girince üşüme falan geldi. Meğersem ateşmiş. 37.5 derece ateşim olunca dedim kaptım influenza'yı, meğersem odun ateşine alerjim olmuş. Ev güzel işte, babamdan öğrendim. Hoş şimdi de pek iyi hissetmiyorum her an hasta olabilitem var, göreceğiz. Aman olmayım, tatil dönüşüne 3 tane sınav var, bir de paper! Hem de aynı haftaya, kimisi de aynı günü. Ne kimisi ya, 3ü aynı güne! Aha bi de sunum var galiba! Amanın, neyse evde olmanın tadını çıkarayım ben de. Ha, sonunda benim de twitter hesabım oldu, ilgilenen eklesin: http://twitter.com/otturgec

0 comments:

2006-2012

Hayır efendim bu kesinlikle ek$isozluk özentisi bir yazı değildir, sadece ucu kıytırık yerlere varan kendi öz inancımdan kaynaklanan bir bitim tarihi ve copyright mevzusudur. İşbu yazı burada olduktan sonra buradaki yazılar ve imajlar Birleşmiş Devletler İnterneti Koruma ve Geliştirme yasası altında ulvi haklar doğrultusunda korunmaktadır. Şimdilik buradaki yazılar, mittafa tüzel kişisinin okilovebeytiverymuch adıyla internete bir yansımasıdır ve bu yansımayı mittafa pek sevmektedir. Hatta bu tüzel kişi, artık tüzel olmakla kalmamakta, tüzel kişilikleri içermektedir, içerecektir, içermelidir. Eğer bu itirazınız varsa bi şekilde ulaşmanız pek tabii mümkündür. Süpaneke dinimiz amin