20090904

Filmden Önce


Aslında kendime prensip getirmem gerekiyor. Fragmanını izlemeden gittiğim her fil büyük bir hüsranla sonuçlandı hayatımda. Yani, aa film, bilet al gir şeklinde kamikaze bir film izleyicisi olan tecrübelerim. Bana ısrarla bi daha yapma bunu diyor lakin, duyan mı var!

İşte hal böyle olunca Orphan denen filmsel oluşuma Ömür'le gidiyorum. Yakında filmle ilgili izlenimlerimi ve tecrübemi yazacağım. Aslında CNBC-e'de fragmanı izleme şansına sahip oldum o yüzden kötü olamaz diyorum ama The Children denen ve Türkçemize Histeri adı verilerek katılan tek yıldızlı film'e de ne kadar kötü olabilir ki diyordum.

Dediğim gibi tek yıldız: *
Ha bu arada filmin afişini de takdir etmeliyim. Wierdo!

0 comments:

2006-2012

Hayır efendim bu kesinlikle ek$isozluk özentisi bir yazı değildir, sadece ucu kıytırık yerlere varan kendi öz inancımdan kaynaklanan bir bitim tarihi ve copyright mevzusudur. İşbu yazı burada olduktan sonra buradaki yazılar ve imajlar Birleşmiş Devletler İnterneti Koruma ve Geliştirme yasası altında ulvi haklar doğrultusunda korunmaktadır. Şimdilik buradaki yazılar, mittafa tüzel kişisinin okilovebeytiverymuch adıyla internete bir yansımasıdır ve bu yansımayı mittafa pek sevmektedir. Hatta bu tüzel kişi, artık tüzel olmakla kalmamakta, tüzel kişilikleri içermektedir, içerecektir, içermelidir. Eğer bu itirazınız varsa bi şekilde ulaşmanız pek tabii mümkündür. Süpaneke dinimiz amin