20090927

Ağızdan ağıza: Oral yolla pazarlama

Fikrimühim denen bi oluşum bir hadise var belki duymuşsunuzdur. Geçen de bi arkadaş sohbetinde duydum. Bundan da bir kaç ay önce Herballife devrimini ve insanların ayda nasıl 3432049248934894 $ yada € kazandığını falan duyup, ananı nası şey lan o dediğimi biliyorum. Lakin akla yatar bir yanı yoktu sanki, para veriliyordu galiba üyelik için sonra bu elemanlar sana paket veriyor, deniyorsun, etrafına: Ya kanka be çok zayıf gördüm seni, etine buduna davransana, ben de çok zayıftım bi ürün çıkmış MakeMeLarge diye, yidim yidim bedenim arttı falan. Tersi daha mantıklı da marjinal olmak lazım felan. Neyse işte, hal bu adamlar anamızı babamızı ve arkadaşlarımızı müşteri olarak kullandırıyor felan.
Aslında oral pazarlama çok mantıklı. Afedersiniz ama reklam çıkınca kanal değiştiren bir milletiz. Başka milletleri bilmem ama izleyen bir millet illa vardır. Ama mastercardın reklamı süper hani şu kankilerle olan danslı ve süper müzikli olan. Adamlar iyi reklam yapıyor, bulamadım foto yada kaliteli video. Neyse işte, bu oral yolla pazarlama böyle. Bizi kullandırıyorlar firmalara. Fikri gerçekten mühim bir insan olarak, ben başvurdum, ürün yollamalarını bekliyorum. İlginç olacağa benziyor. Seversem yolladıkları beleş şeyleri söylerim. Sistem iyi falan dediler, kötüyse gene söylerim. İsterseniz siz de bulaşabilirsiniz bu işe, siz de hediye ödül falan alabilirsiniz. Hoş onda da bin dereden su getireceklermiş gibime geliyor ama işte bakalım. Bence en güzeli parasını verim amazon.com'dan ya da ebay'den almak kardeşim. Istesem gittigidiyor da derdim ama ismini beğenmiyorum o ayrı.

2006-2012

Hayır efendim bu kesinlikle ek$isozluk özentisi bir yazı değildir, sadece ucu kıytırık yerlere varan kendi öz inancımdan kaynaklanan bir bitim tarihi ve copyright mevzusudur. İşbu yazı burada olduktan sonra buradaki yazılar ve imajlar Birleşmiş Devletler İnterneti Koruma ve Geliştirme yasası altında ulvi haklar doğrultusunda korunmaktadır. Şimdilik buradaki yazılar, mittafa tüzel kişisinin okilovebeytiverymuch adıyla internete bir yansımasıdır ve bu yansımayı mittafa pek sevmektedir. Hatta bu tüzel kişi, artık tüzel olmakla kalmamakta, tüzel kişilikleri içermektedir, içerecektir, içermelidir. Eğer bu itirazınız varsa bi şekilde ulaşmanız pek tabii mümkündür. Süpaneke dinimiz amin