20090517

Zaman

Pierre Chang
Lost'ta gördukten sonra bir mittafa klasigi olarak nedir ne degildir diyerek Foucault 's penduluma bi goz attim. Pek anladigim soylenemez ama okulda neden yok deyu dusunuyorum. Ayni sekilde tesla coil de yapmistik. Bak o cok ilgincti, internette yapabilir miyim diye baktim biraz komplike gorundu ama bariz kablosuz elektrik olayina girmis tesla abimiz. Sonucta elektrik elektromagnetik dalgalarla yayiliyor anlamina geliyor bu baya onemli aslinda. Bi de zamanda yolculuk kavrami var. Tamam sadece lost degil, back to the future´dan tutun da ne bileyim ns 101 ve hatta donnie darko gibi bilimum zaman kavrami ilgimi cekmistir. Lostta mesela patladi mi patlamadi mi olayina giriyolar. Bence patlamamis olabilir. Ada hareket etti diyenler var, bombayi desmund patlatti diyenler var guluyorum sadece. incident olmadi mi sonucta. oryantasyon videolarinda o koreli tamam koreli olmayabilir de profesorun bi elini kullanmadigini gormustuk hatirladiniz mi doktor Pierre Chang neden olmasin. demekki kurtulu vermisler. ya da paralel gerceklik mi? Sonucta Richard Alpert yasiyor. O degil de bizim katta bi Iranli cocuk var adi Amir; bildigin Richard Alpert yani. koyarim fotosunu cekince.

Neyse iste. Bugun Profesor Sacliogluna mesaj attim insa edelim diye bizim okulun nesi eksik- bence yemekhanenin gobegi mukemmel bi yer!Hirsh hirsh böyle dunyanin dondugunu goruruz falan. Hem Half life´ta da var bu zaman hedesi de bu kadar komplike degil. gecen yil Hawking'in kitabini almistim sirf bu olaylara anlam vermek icin ama neye bakariz. Olay su madem bence zamanda dolasmak fitabii mumkun, biz aslinda gecmiste yasiyor olabiliriz falan. Adam yazmis bayagi. Simdi soyle de bi teorimsi var once inanmiyordum ama juilette bir degisken yani variable di mi, onun orada olmamasi dusmemesi gerekio galiba, ya da olmasi gerekio neyse ama iste degisken fingirdek, fakat bizim desmund bir sabit. sabitin oldugu yerde durmasi gerek. adaya dusmesi gerek. ve kanimca 6. sezon favori karakterim desmund hume ile basliycak cunku onun adaya dusmesi gerek. o tusa basmasi, fail-safe anahtarini cevirmesi gerek. ister bomba olsun ister olmasin, ister oceanic 815 olsun ister thy ucagi olsun; birileri dusecek. ha dusuren aslinda adaydi da ada da jacobti, ben jacontan emir aliyordu ya ama jacobu gormuyordu. ama kate gordu demekki jacob olmedi. bilmiyorum belki jeton koseli geriden takip ediyorum ama jacob olebilir bi karakterse neden olmedi, jacob ile richard bence equivalent kisiler. yaslanmiolar sankim. neyse dusunelim eger jacob olebilirse, hic karsilasmayacaklar, katein annesi tokat atcak, sayid trafik kazasinda oluvercek, jack cikolata yiyemeyecek. daha da muhumu hurley ajiraya binmeyecek aslinda binmesine gerek de kalmayacak. Yalan mi be?

2 comments:

sbeilin said...

kafam karıştı ulan!

Beta Karoten said...

Hersey Jack'in cikolatasinda gizli. Jack'in kan sekeri yükselmemeliydi.

2006-2012

Hayır efendim bu kesinlikle ek$isozluk özentisi bir yazı değildir, sadece ucu kıytırık yerlere varan kendi öz inancımdan kaynaklanan bir bitim tarihi ve copyright mevzusudur. İşbu yazı burada olduktan sonra buradaki yazılar ve imajlar Birleşmiş Devletler İnterneti Koruma ve Geliştirme yasası altında ulvi haklar doğrultusunda korunmaktadır. Şimdilik buradaki yazılar, mittafa tüzel kişisinin okilovebeytiverymuch adıyla internete bir yansımasıdır ve bu yansımayı mittafa pek sevmektedir. Hatta bu tüzel kişi, artık tüzel olmakla kalmamakta, tüzel kişilikleri içermektedir, içerecektir, içermelidir. Eğer bu itirazınız varsa bi şekilde ulaşmanız pek tabii mümkündür. Süpaneke dinimiz amin