20090513

New Jersey'nin En Zeki Çocuğu Canlı Yayında delirdi

e-u-d-a-o-m-n-i-c. Hayır adam haklı ben bile yazamıyorum, bu bir ikincisi ömrü hayatımda kelimeyi duymadım bile, videoyu izlerken gözlerime inanamadım çünkü resmen delirdi çocuk! Elindeki kupayla saldırıverdi. Japon olduğu herhalinde belli olan çocuk göz altına alındı. Yetkililer yaralıların durumunun ciddi olmadığını belirtirken ölenlerin kimlikleri daha açıklanmadı.



Evet, Health Economics paper'ım bitti. Böyle yazı yazı veriyorum kimse sallamıyor nolcak bu iş anlamadı ben. Neyse, bokuma bile benzemiyor. Ha ara sıra niye Mustafa foto koymuyor deniyor. Efendim facebook'a foto koyma gibi bi alışkanlığım yok. Sadece profil fotosu koyuyorum o da sıkıldıkça. Hıhı sıkıldıgımı oradan anlayabilirsiniz, bu arada sıkılmadım ama Ning olayı malum. 34 yaşında evli çıktı iyi mi. Neyse büyük gösterio diyoduk da bunların büyüğü 23 falan oluyodu ilk defa böylesine rasgeldim. Hoş Antonyo da 37ydi galiba, bak o da evli de değildi, ilginç. Neyse garibime iyi davrandık ilk gün de kötü davransaydık odayı terkler miydi ki?
prague Bak aylar oldu antonyodan da ses çıkmadı vefasızım vesselam belli ki, neyse işte Berrin'le olan konuşmalarımın an itibariyle gidişi,lost'un sezon finali ile ilgili, ara sıra bazı bazı ingilizce blog yazma takıntılarım oldu hatta bi kere de denemiştim ama sanırsam şok olmayın, lost'un sezon finali ile ilgili hatta üzerine sonrasıyla ilgili bi entry girebilirim. Dün Eloise'e benzer bi kadın girdi derse, ders dediğim de Health Economics. Final'i takehome olcakmış diye söylenti duydum görcez bakalım. Ya işte böyle, Lost gele de biz de izleyele.

0 comments:

2006-2012

Hayır efendim bu kesinlikle ek$isozluk özentisi bir yazı değildir, sadece ucu kıytırık yerlere varan kendi öz inancımdan kaynaklanan bir bitim tarihi ve copyright mevzusudur. İşbu yazı burada olduktan sonra buradaki yazılar ve imajlar Birleşmiş Devletler İnterneti Koruma ve Geliştirme yasası altında ulvi haklar doğrultusunda korunmaktadır. Şimdilik buradaki yazılar, mittafa tüzel kişisinin okilovebeytiverymuch adıyla internete bir yansımasıdır ve bu yansımayı mittafa pek sevmektedir. Hatta bu tüzel kişi, artık tüzel olmakla kalmamakta, tüzel kişilikleri içermektedir, içerecektir, içermelidir. Eğer bu itirazınız varsa bi şekilde ulaşmanız pek tabii mümkündür. Süpaneke dinimiz amin