20090525

Ring´te 140 yil!


Alerjimin azdigi su gunlerde hava sicakligi Viyanada katlanilamaz seviyelere cikti. Yasam kalitesi ubermis bi de kicima anlatin siz onu. Tamam gece otobusleriniz var da bi boka yaramiyor eger kacirirsan, 40 dakika -10 derecede bekledigimi bilirim. Isedim ben de duraga, tabi polisin cikmasi beni endiselendirse de banamisin demeden gecmisti. Bi de poliste silah yok. Nasi polis anlamadim, vize kontrolu olmaz diyorlardi ilk defa sinir polisinde silah gordum ben. Trende gidiyordum, acayip uyurum ben trenlerde bi keresinde 54 yasinda bi hatunun ayaklari kafamda, kulagima yakin domuz pastirmasiyla gitmisimtim. Neyse uyandirdi bi herif beni, ticket mi dedim kafa sallayinca cikardim interrail global pass´i adam travel id demeden silahi ve rozeti gorunce hey heyledim cunku vizede schengen ibaresi yer almiyor ama schengen galiba sorun cikmadigina gore :D
Neyse iste enstante bi sehir parklari falan muthis guzel herkes pazar gunleri cikiyor bisiklet mi dersin garip garip ucurtma mi dersin ucuruyor. Ben yuzmeyi planliyorum ondan ote her haftasonu gunesleniyorum ama bi degisiklik olmuyor. Bundan gayri sehir ringlerden olusuyor yani istanbul gibi biraz. Hatta yag damlasi gibi halkalar seklinde buyuyor bu halkalardan biri de Karlsplatz, yanlis yazmis olabilirim ama Karlin Yeri diyorum ben. Zaten bi Karl var bi de Franz Joseph var bundan gayri Sisi ile Mozart. Sehirde bisi yok yoksa. Neyse adamlar Operanin 140. yilini kutluyorlar. Bunda 140 yil önce Don Giovanni ile acilan opera herhalde kurulusu 25. Mayis pazartesiye gene denk geldigi icin 140. kutluyorlar yoksa akla ve mantiga sigmiyor hani bi 10 yil bekleseler olurler sanki. Neyse gene gitcem Operaya pek bi seviyorum.
PS: Rüyamda Umut Sarikaya´nin karikaturundeydim ehe ehe. Garip oluyor ama özlemisim belli.

2 comments:

sbeilin said...

Benim için de operaya git lanet olasıca sürekli dolaşan insan :D şaka şaka gez dolaş eğlen işin ne. çabuk dön ama.

Beta Karoten said...

ben de özlemisim Uykusuz, Penguen falan. Sinan'in bi ark.i verdi, her detayini okudum. Bi de Türkan Saylan'in öldügünü Penguen'den ögrenmek cehalet belirtisi sanirim =) Biraz haber falan izlicem.

2006-2012

Hayır efendim bu kesinlikle ek$isozluk özentisi bir yazı değildir, sadece ucu kıytırık yerlere varan kendi öz inancımdan kaynaklanan bir bitim tarihi ve copyright mevzusudur. İşbu yazı burada olduktan sonra buradaki yazılar ve imajlar Birleşmiş Devletler İnterneti Koruma ve Geliştirme yasası altında ulvi haklar doğrultusunda korunmaktadır. Şimdilik buradaki yazılar, mittafa tüzel kişisinin okilovebeytiverymuch adıyla internete bir yansımasıdır ve bu yansımayı mittafa pek sevmektedir. Hatta bu tüzel kişi, artık tüzel olmakla kalmamakta, tüzel kişilikleri içermektedir, içerecektir, içermelidir. Eğer bu itirazınız varsa bi şekilde ulaşmanız pek tabii mümkündür. Süpaneke dinimiz amin