20081109

Olmak ya da Olmalı (Bedava klişe hediyesiyle)

M. Kemal'in de dediği gibi Gidelim Afet, bütün her şeyi bırakıp gidelim falan işte ne bileyim. Yani bakıyorum kariyer.net'te biraz gezdim, bilmiyorum ya. 2 yıl sonra okul bitcek hadi master yaptık diyelim 3-4 yıla iş, ofis hayatı. Hayır iş ofis hayatı istediğimi biliyorum ama bir şeyler yanlış gidiyor sanki, acaba kendi işimi mi kurmalı, olmaz olmaz değil ama o da büyük sorumluluk be. Burcumun ünlü insanı Jim Carrey mi olsam acaba, neden olmasın, sosyal açıdan da çok benziyorum kendisine. Acaba... Komedyen mi olmalı, evet neden olmasın.

Hmm ekonometri... Sınav öncesi mittafa akşam blog yazıyor, klişe dediğinizi duyar gibiyim :D evet öyle ama napalım gece genç, ic de geç açılıyor o zaman napmalı akşam geç yatmalı... erken yatamadım sorun orada..

İş hayatına dönelim, mesela yok ama mesela piercingim olsa işte ne kadar kaale alınırım, hatta işe alınır mıyım bilmiyorum. Bir şeyler farklı işimizi biz seçmeliyiz, iş bizi seçmemeli, ya da iş olmamalı. Bir komedyen mi olmalı, bir yazar mı olmalı. En güzeli, sabah ofis akşam yazar gece de komedyen olmak.

Olmak ya da olmamak, gerçekten işte bütün mesele bu. Yapmak ya da yapmamak değil, olmak ya da olmamak.

0 comments:

2006-2012

Hayır efendim bu kesinlikle ek$isozluk özentisi bir yazı değildir, sadece ucu kıytırık yerlere varan kendi öz inancımdan kaynaklanan bir bitim tarihi ve copyright mevzusudur. İşbu yazı burada olduktan sonra buradaki yazılar ve imajlar Birleşmiş Devletler İnterneti Koruma ve Geliştirme yasası altında ulvi haklar doğrultusunda korunmaktadır. Şimdilik buradaki yazılar, mittafa tüzel kişisinin okilovebeytiverymuch adıyla internete bir yansımasıdır ve bu yansımayı mittafa pek sevmektedir. Hatta bu tüzel kişi, artık tüzel olmakla kalmamakta, tüzel kişilikleri içermektedir, içerecektir, içermelidir. Eğer bu itirazınız varsa bi şekilde ulaşmanız pek tabii mümkündür. Süpaneke dinimiz amin