20081124

Bir gün belki hayattan

Yeah yeah yeah yah.

Öyle işte. Şimdi IC'nin kuytu köşelerinde, kendimi soyutlamamamış bir şekilde, açık seçik, aleni bir biçimde iştriakimi gerçekleştiriyorum. Nedir bu meşgale, yazı yazmak. Ama yapmam gereken ne, okumalarımı yapmak. Aslında tonlarca sayfanın tonlarca kısmının okumasını yapmak nice yürek istiyor lakin burada bahsetmeyeceğim çünkü bu blogun lanetli olduguna inanıyorum. Bu sayfalarda yazdığım, çalıştığımı belirttiğim bütün sınavlar "yokunakatta" idi. Bi nevi boktandı. İşte türkçe ile japoncanın benzerliği. Neyse örnek verecek olursak:
Linear
İstatistik
Olasılık
Bi de dandirik MS 303 dersi, bu derslerden ucu ucuna geçtim neden, çalışmadığımdan mı alakası yok, herkeşler kadar çalıştım. Geçen hafta da ekonometri sınavı vardı, çalıştım ona da sonuç ne oldu, "yokunakatta". Bilmem anlatabildim mi? Hiç Japonca sınavım var ya da hiç Hum sınavım var dedim mi? Yoo asla, onun yerine Kellyden bahsetmişliğim var. Demekki neymiş bu sayfalar naletliymiş o yüzden bugünden itibaren böyle bıdıbıdı yapmak yok. (^^)\/

0 comments:

2006-2012

Hayır efendim bu kesinlikle ek$isozluk özentisi bir yazı değildir, sadece ucu kıytırık yerlere varan kendi öz inancımdan kaynaklanan bir bitim tarihi ve copyright mevzusudur. İşbu yazı burada olduktan sonra buradaki yazılar ve imajlar Birleşmiş Devletler İnterneti Koruma ve Geliştirme yasası altında ulvi haklar doğrultusunda korunmaktadır. Şimdilik buradaki yazılar, mittafa tüzel kişisinin okilovebeytiverymuch adıyla internete bir yansımasıdır ve bu yansımayı mittafa pek sevmektedir. Hatta bu tüzel kişi, artık tüzel olmakla kalmamakta, tüzel kişilikleri içermektedir, içerecektir, içermelidir. Eğer bu itirazınız varsa bi şekilde ulaşmanız pek tabii mümkündür. Süpaneke dinimiz amin