20081127

578

Açıkçası bütün bir ay boyunca menüde ciğer çıkmasını istemiştim içten içe, kendime itiraf edemedim, yüksek sesle söylememiştim ama ne zaman baksam menüye gözüm hep onu aramıştı, kendisi Arnavut Ciğeri. Nerden gelmiş ismi bilmiyorum ama tadı güzel, bana eski anılarımı hatırlatıyor. Mesela arnavut kaldırımı vardı bi aralar di mi güzel günlerdi onlar. Ama gel gör ki kalorisi yüksek besin bunlar :( negatif kaloride olmam gerekirken 30 dakikada günlük enerji ihtiyacımın yüzde bilmem kaçını karşıladım. Hem de tek öğünde :(

Ekonometri sınavı 26 geldi, beklediğimden iyi şahsen arasıra demiyo değildim tek basamaklı gelebilir diye ama çok mutluyum o sınavdan böyle bir şey gelmesi ilginç. Linearden aldıgım nota da benziyor o da 27 miydi neydi hatırlamıyorum ama bir şeyler tekrar ediyor sanki hayatımda.

Akşam Issız Adam'a gitcem nasıl bir filmmiş anlatırım. Biraz geciktim ama merak etmiyor değilim. Kızlar çok seviyor deniyor, erkekler pek beğenmiyormuş ama şansımı deniycem ben.

Öyle işte.

0 comments:

2006-2012

Hayır efendim bu kesinlikle ek$isozluk özentisi bir yazı değildir, sadece ucu kıytırık yerlere varan kendi öz inancımdan kaynaklanan bir bitim tarihi ve copyright mevzusudur. İşbu yazı burada olduktan sonra buradaki yazılar ve imajlar Birleşmiş Devletler İnterneti Koruma ve Geliştirme yasası altında ulvi haklar doğrultusunda korunmaktadır. Şimdilik buradaki yazılar, mittafa tüzel kişisinin okilovebeytiverymuch adıyla internete bir yansımasıdır ve bu yansımayı mittafa pek sevmektedir. Hatta bu tüzel kişi, artık tüzel olmakla kalmamakta, tüzel kişilikleri içermektedir, içerecektir, içermelidir. Eğer bu itirazınız varsa bi şekilde ulaşmanız pek tabii mümkündür. Süpaneke dinimiz amin