20080822

Tag beni

-Müzik zevkim bir anda nasıl değişti ben de anlamadım. Resmen cıstak müzik dinler oldum. Herhalde Katy ile Timbaland sayesinde.

- O değil de ağustos çok mu hızlı geçti? Yani anlamadım nasıl geçti. Olimpiyatlar sayesinde olsa gerek. Bi de biz de makroda rekor kırdık di mi, ortalama 10! bkz:(ortalama 10)

-Dizi izliyordum kaldı öyle ortada hiç hoş olmadı House'u olan var mı?

-Dizi dedim de House'un son bölümü kralmış diyorlar, acaba cidden kral mı merak ettim.

-Yaz dönemi de bitiyor, bugün Uluğ Çapar ile Cem Güneri'yi gördüm yemekhanede, Uluğ Çapar bir şeyler anlatıyor şortlu Cem Güneri de pür dikkat dinliyordu. Şimdi napıyorlar bilmiyorum.

-Bildiğim tek şey hiç bir şey bilmediğim demiş filozof ne güzel demiş.

- O diil de Sofie'nin Dünyası güzel bir kitap.

-Bitti.

7 comments:

sbeilin said...

o taglerin hepsi kıçına girsin.

Anonymous said...

çok ayıp arkadaşa öyle şey denmez

sbeilin said...

taglerine dikkat etsin o bi kere önce.

Anonymous said...

çok ayıp öyle şey denmez

Anonymous said...

dostum izmirli demişsin ama bu tagler zenci.

Anonymous said...

biri beni mi çağırdı? Hani kulağım çınladı o yüzden geldim, gelmeye biliridim ama geldim ahahaha evet o benim.

sbeilin said...

tamam hadi girmesin kıçına, yani ceza nıhahaha. özür olsun.

2006-2012

Hayır efendim bu kesinlikle ek$isozluk özentisi bir yazı değildir, sadece ucu kıytırık yerlere varan kendi öz inancımdan kaynaklanan bir bitim tarihi ve copyright mevzusudur. İşbu yazı burada olduktan sonra buradaki yazılar ve imajlar Birleşmiş Devletler İnterneti Koruma ve Geliştirme yasası altında ulvi haklar doğrultusunda korunmaktadır. Şimdilik buradaki yazılar, mittafa tüzel kişisinin okilovebeytiverymuch adıyla internete bir yansımasıdır ve bu yansımayı mittafa pek sevmektedir. Hatta bu tüzel kişi, artık tüzel olmakla kalmamakta, tüzel kişilikleri içermektedir, içerecektir, içermelidir. Eğer bu itirazınız varsa bi şekilde ulaşmanız pek tabii mümkündür. Süpaneke dinimiz amin