20080222

patik'in hayal dünyası


Hep bir Oscar heykelciğim olsun istemişimdir, böyle tören falan, and the oscar goes to... bana falan olsa güzel olurdu hani. Yok hayatım boyunca ödül alamadım da obsesyon haline getirdiğim bir duygu bir özlem değil yani övünmek gibim olmasın da var bir kaç ödülcüğüm. Böyle ödül törenlerinde çıkmışlığı vardır adımın da ne bileyim Oscar ayrı ya altın olduğunda mıdır, soğuk durduğunda mıdır bi özentidir gidiyor. Lakin ödül almak bir yana ben kendim şahsım, cuma akşamını Uluğ Çapar'ın zorlama, yukarıdan indirme, binevi jakoben recitation'ını bekliyorum. Quiz olması equally likely olmakla birlikte istatistiğe girişten zorla geçmiş bir insan neden istatistiksel modelleme alır bilinmez. Yani bilen varsa beri gelsin yardımı dokunur tabi. Ama gayet yukarıdan indirme zorlama. İhi ihi aslında Uluğ Hoca da olmak istemişimdir. Adamın kendisi başlı başına istatistik. Kampuste yürüyen istatistik kitabı görüyorum, bi bernouilli tarzında cevap verir, normal distribution grafiği gibi duruşu. Yani halkımız için Ahmet Mete Işıkara neyse bence Uluğ Hoca da o. Yani Oscar ödülü almış bir Uluğ Çapar olmak benim için gurur verici, onure edici ve cici bir duygu olsa gerek. Sonracığıma deniz kıyısında bir ev, ufak yeşil bir kasabada sakin yaşayan ihtiyar, Alp'lerdeki "Almoyi", Pokémon'daki Ash,Aslan Kral'daki Aslan Kral, Dexter'daki Dexter, Lost'taki Lost olmak istemişimdir. Lakin insan kendisinden başkası değildir. İtirazı olan? :)

1 comments:

Anonymous said...

aldığın ödüllerden bahsederken aklıma katıldığın maskot yarışması geldi :) "tosbağa" mıydı adı neydi... pokemon'daki bi hayvana benziyodu :))

2006-2012

Hayır efendim bu kesinlikle ek$isozluk özentisi bir yazı değildir, sadece ucu kıytırık yerlere varan kendi öz inancımdan kaynaklanan bir bitim tarihi ve copyright mevzusudur. İşbu yazı burada olduktan sonra buradaki yazılar ve imajlar Birleşmiş Devletler İnterneti Koruma ve Geliştirme yasası altında ulvi haklar doğrultusunda korunmaktadır. Şimdilik buradaki yazılar, mittafa tüzel kişisinin okilovebeytiverymuch adıyla internete bir yansımasıdır ve bu yansımayı mittafa pek sevmektedir. Hatta bu tüzel kişi, artık tüzel olmakla kalmamakta, tüzel kişilikleri içermektedir, içerecektir, içermelidir. Eğer bu itirazınız varsa bi şekilde ulaşmanız pek tabii mümkündür. Süpaneke dinimiz amin