20080205

Lost S04E1,5-The Farting Aaron


Favori dizi Lost başladı, tabi kime göre neye göre favori dizi orası tartışmalı zira The Others muhabbetine dalmayı düşünüyorum Efenim uyarmadı demeyin çünkü acayip spoiler vermeyi planlıyorum ona göre gardınızı alın. Şimdi geliyor nacizane teorim: Efenim şu Ben şahsı ya da The Others diye zikrettiğimiz şahsiyetler sizce neden adanın sinyallerini engellediler, şu zımbırtık insanlar helikopterle inen insanlar bunlara bulaşmasın diye fekat Jack abimizin muazzam uğraşları ve Naomi'nin tırt can çekişmesi ile paraşütle insanlar gelmeyi başarılar. Yani kanımca bu adamlar adaya sızmaya çalışmış olabilirler. Yani bi zamanlar adaya girmiş olabilirler kısaca geçmişleri var bu adayla ilgili yoksa kim ne bilir orayı değil mi? Ama Lost bu sonuçta kesin bambaşka yere sürüklerler. Aldığım duyumlara göre de Oscar ödül töreni için bu hafta WGA'nın grevi belki biter bizde mutlu oluruz. Dizi de devam eder edeceği kadar. Bu arada 4x02nin trailerında dakika 1.06 sizce de Aaron bebek sızıntı yapmıyor mu? Bence öyle, hoş bana kalsa linearden de kalacaktım ama noldu, geçtim, hohohoy, çiğ köfte işe yaramış anlaşılan.

3 comments:

Anonymous said...

mittafa san,

takezo kensei teoriniz gibi bu da patlamasın sonra :D.

ne o, unuttunuz mu yoksa?

http://www.youtube.com/watch?v=kqJS1-Xek8E

okilovebeytiverymuch said...

ya tutarsa ey?
hem bu sefer kaynaklarım sağlam. en azından kanıtlarım çokçana XD
yatta!

okilovebeytiverymuch said...

***spoiler***

Jacob is Jack's Father!!!

2006-2012

Hayır efendim bu kesinlikle ek$isozluk özentisi bir yazı değildir, sadece ucu kıytırık yerlere varan kendi öz inancımdan kaynaklanan bir bitim tarihi ve copyright mevzusudur. İşbu yazı burada olduktan sonra buradaki yazılar ve imajlar Birleşmiş Devletler İnterneti Koruma ve Geliştirme yasası altında ulvi haklar doğrultusunda korunmaktadır. Şimdilik buradaki yazılar, mittafa tüzel kişisinin okilovebeytiverymuch adıyla internete bir yansımasıdır ve bu yansımayı mittafa pek sevmektedir. Hatta bu tüzel kişi, artık tüzel olmakla kalmamakta, tüzel kişilikleri içermektedir, içerecektir, içermelidir. Eğer bu itirazınız varsa bi şekilde ulaşmanız pek tabii mümkündür. Süpaneke dinimiz amin