20090728

DO IT FOR HER


Sanırım şimdiye kadar ki en güzel "The Simpsons" bölümünü izledim.. Evet.. Az önce.. 21 mi 22 mi kaç sezon oldu bilmiyorum ama The Simpsons ailesini seviyorum. Her bölümünü kaçırmadan izlediğimi iddia etmeyeceğim fakat sanırım çoğusunu izledim. Bu defaki en güzeli idi. Nasıl yapıyorlar bilmiyorum ama Groening miydi ne producer ın adı, hah işte o adam.. Konunun içeriği açısından mecazlandırmak gerekirse, mecazi anlamda Hindistan da başlayan bir bölümü Kanada da bitirebiliyor adamlar. Simpsons ı işte o yüzden seviyorum. ilk 5 dakikasını izlemek hiçbir zaman sana 6. dakikada ne olabileceğini tahmin etmen için yeterli değil. Hatta o kadar hoşuma gitti ki bu bölüm Simpsons hakkında teoriler üretmeye başladım dışı küçük içi büyük kafamda. Simpsons diyorum acaba Simple dan mı geliyor, sıradan bir Amerikan ailesi sıradan bir amerikan kasabasında(Springfield) yaşıyor. Başlarına sıradan olaylar geliyor. Bölümlerin sonu sıradan bitmese de başları normal başlıyor. Biraz araştırdım. Kimse böyle bişey dememiş. Aman ne diyorum ben!

En güzel bölümü izledim, evet. Maggie'nin doğumunu anlatan bölümdü. spoiler yapsam mı? ıııı?! bu kısa tereddüt için çevreye verdiğimiz rahatsızlıktan özür diliyoruz. Dizi en doğal haliyle, Homer Bart Lisa nın Kara Şimşek in modifiye halini izlemeleri ile başlıyor. Sonra Marge onların hep tv izlediğinden ve hiç ailece vakit geçiremediklerinden yakınıyor ve tv yi kapatıyor. Fakat konuşacak hiçbirşey bulamıyorlar. Bu nedenle eski fotograflara bakmaya karar veriyorlar. Lisa nın ve Bart ın fotografları çok fazla ama Maggie nin hiç fotografı yok nedense albümde. Tabi ki Bart neden Maggie nin hiç fotosu yok diye soruyor ve Homer,"Bunun hikayesi çok uzun ve güzel" diyerek, Marge ı nasıl 3. kez hamile bıraktığından, kendi hayallerinden, nükleer santralden ne kadar nefret ettiğinden ve bowling i ne kadar sevdiğinden bahsederek Maggie'nin doğumuna kadar nerdeyse herşeyi anlatıyor. Güzel olan kısım en son görüntü.(yukardaki resim)Bu son görüntü aynı zamanda neden maggie nin albümde hiç fotografı olmadığının da sebebini açıklıyor. Kendimi, sevimli bir kedi köpek veya bebek gördüğümüzde çıkardığımız "aaaawww" sesini çıkarırken yakaladığımda, En güzel Simpsons bölümünü izlediğimi anlamıştım.

merak ne güzel şey, güzel şey merak. Merak edenler için 6.sezon 13. bölümmüş "And Maggie Makes Three"

0 comments:

2006-2012

Hayır efendim bu kesinlikle ek$isozluk özentisi bir yazı değildir, sadece ucu kıytırık yerlere varan kendi öz inancımdan kaynaklanan bir bitim tarihi ve copyright mevzusudur. İşbu yazı burada olduktan sonra buradaki yazılar ve imajlar Birleşmiş Devletler İnterneti Koruma ve Geliştirme yasası altında ulvi haklar doğrultusunda korunmaktadır. Şimdilik buradaki yazılar, mittafa tüzel kişisinin okilovebeytiverymuch adıyla internete bir yansımasıdır ve bu yansımayı mittafa pek sevmektedir. Hatta bu tüzel kişi, artık tüzel olmakla kalmamakta, tüzel kişilikleri içermektedir, içerecektir, içermelidir. Eğer bu itirazınız varsa bi şekilde ulaşmanız pek tabii mümkündür. Süpaneke dinimiz amin