20090730

Damat var mı Diye Soruyor Ninem

'3G
Erasmus strikes back yapıyor resmen. Şu lanet ve nalet Facebook neden ve niçin fotografların kondugu bir yer oldu ki, acaba hiç girmesem mi? Enteresan, işe yarıyor ama ne biliyim Praterdorm olsun, şehir olsun, ne biliyim arkadaşlar olsun, vardılar yok oldular çok pis bi duygu. Bence kimse exchange olmasın. Brrrr! Neyse ben gene mentorluğa başvurdum, ucundan kıyısından exchange olayım. Hoş Avustur Peter'la arasıra karşılaşmıştım, sonra 3-5 kişi ülkeye de geliyor ver her zaman için dönebilirim Viyana'ya ama her şey mi aynı olacak, yok hiç bir şey yerli yerinde durmayacak mı? To be or not to be durumları. Neyse akşama otobüsle başkent Ankara'ya gidip TCMB stajımı yapacağım. 5 aylık staj olur mu demeyin. Şekil A da oluyormuş, hazır elim değmişken bir şeyler daha var programımda. S ile başlıyor, 5 harfli ve sonunda V var. S.I.N.A.V: Açılımı: Süper Ikındıran Nihai Amerikan Vikviki. :/ Cıssss. Neyse giriyim, çıkınca söylerim. O değil de 3G geldi ben hayatımda halen değişmiş bir şey bulamadım. Belki aptal, ışıklı Nokia 1100'ım etkisi çok büyük. Param olsa başka işlere yatırırım. Hoş iddia'da küçük ufacık meblağlar geliyor ama TCMB, yani hazineye yakın bu kadar yakın bir yerde, Türkiye'de paranın en yoğun olduğu yerde olcam, ama yine de 3G'm olmayacak. Belki Abdullah Gül görür de telefon verir kim bilir. Bekle Ankara, bekle beni Türkiye Cumhuriyeti'nin başkenti, Açılımların Şehri. Stajer geliyor! Dıtdırııığ dııığ!

Sonradan gelen fikir: O değil de benim telekominikasyon şirketim osla, 3N diye tanıtırdım. Yok 3G+ yok Avea 3G yok Merak Güzel Şey, Güzel Şey Merak. Hiç biri kesmedi beni. 3N diye tanıtcan, ooh tadından yenmez. Ben dedim, aklı olan dinler. Milliyetci memleketiz ne tekim. Of Nerede, Nasıl, Niçin diye de kampanya yapardım. Aptal bu telekomcular. 3G de neymiş. 2G yi gördük mü ki? Git allasen.

0 comments:

2006-2012

Hayır efendim bu kesinlikle ek$isozluk özentisi bir yazı değildir, sadece ucu kıytırık yerlere varan kendi öz inancımdan kaynaklanan bir bitim tarihi ve copyright mevzusudur. İşbu yazı burada olduktan sonra buradaki yazılar ve imajlar Birleşmiş Devletler İnterneti Koruma ve Geliştirme yasası altında ulvi haklar doğrultusunda korunmaktadır. Şimdilik buradaki yazılar, mittafa tüzel kişisinin okilovebeytiverymuch adıyla internete bir yansımasıdır ve bu yansımayı mittafa pek sevmektedir. Hatta bu tüzel kişi, artık tüzel olmakla kalmamakta, tüzel kişilikleri içermektedir, içerecektir, içermelidir. Eğer bu itirazınız varsa bi şekilde ulaşmanız pek tabii mümkündür. Süpaneke dinimiz amin