20090118

My Favorite Band: Munchausen by Proxy

Dün YesMan'e gittim, iyi ki de gitmişim seviyorum zira Jim Carrey'i, gayet süper bi insan, bi kere oğlak sonra dün doğum günüydü birlikte olmak iyi oldu. Gerçek hayatta tanışmak istediğim zaatlardan birisi, hem de Kanada'lı, Kanadalılar iyi oluyor efendime söyleyim.

Filmin müzikleri de gayet güzeldi, özellikle grubun müzikleri fantastikti, en sevdiğim şarkıyı koydum seversiniz umarım :)

Öyle valla, 2 sınav kaldı sonra 24ünde Kaş'a gidiyorum. Bu haftanın en önemli kısmı vize, bakalım alabilecek miyim? Heyecanla bekliyorum.

Bu arada Zooey Deschanel'in de ki resimdeki hatun o da 17 Ocaklıymış, seviyorum oğlakları :D

Hoş aslında The Happening adlı gayet gereksiz filmde oynaması beni biraz ürküttü, hatırladıkça kötü oluyorum hatırlamayım. Bu arada Twilight için kitabı güzel diyorlar, bilmiyorum okumadım ama 2 saat o filmi izlemektense, Gossip Girl izlerim daha iyi. Ki GG dünyanın en şükela teenlik dizisi, teen mi dedim :(
20 :O

Sweet Ballad - Munchausen by proxy ft

0 comments:

2006-2012

Hayır efendim bu kesinlikle ek$isozluk özentisi bir yazı değildir, sadece ucu kıytırık yerlere varan kendi öz inancımdan kaynaklanan bir bitim tarihi ve copyright mevzusudur. İşbu yazı burada olduktan sonra buradaki yazılar ve imajlar Birleşmiş Devletler İnterneti Koruma ve Geliştirme yasası altında ulvi haklar doğrultusunda korunmaktadır. Şimdilik buradaki yazılar, mittafa tüzel kişisinin okilovebeytiverymuch adıyla internete bir yansımasıdır ve bu yansımayı mittafa pek sevmektedir. Hatta bu tüzel kişi, artık tüzel olmakla kalmamakta, tüzel kişilikleri içermektedir, içerecektir, içermelidir. Eğer bu itirazınız varsa bi şekilde ulaşmanız pek tabii mümkündür. Süpaneke dinimiz amin