20090115

The Big Two O

Bye bye teens, hello twenties!





You Are an Introvert



You take life as it is, and you find happiness in a variety of things.

You tend to be close to family and friends. But it's hard to get into your inner circle.

Making the little things wonderful is important to you, and you probably have an inviting home.

You seek harmony with others, but occasionally you have a very stubborn streak.



Your strength: Your intense optimism



Your weakness: You shy away from exploring your talents



Your power color: Jade



Your power symbol: Flower



Your power month: June


_________________________________________
Britney'i seviyorum. Kız olsam Britney olurdum ama değilim. Britney Spears idolüm. Bvlgari reklamı yaptığı Circus video-klibine hastayım. Piece of Me ise süper, ya bir insan bu kadar mı süper olur? Bi Britney Spears, bi Mustafa Özer, olmadı mı bi o bi de mittafa o derece yani.

Bugüne ne demeli, aslında düne ne demeli, süper ic-econ_team ile çalışmamızın son demlerinde sürpriz partime gittim. Eğlendim, çalıştım, sevildim, kızıldım:/,sınava girdim, yaptım,yapamadım, eğlendim, yoruldum, uyuycam uyancam: bir yılın özeti olmuş bugün. O değil de bu yıl farklı olacak hatta bundan sonraki 10 yıl farklı olacak. Çok farklı olacak. Sima'nın önerisi dahilinde sex,drugs and rock'n'roll! SDR SDR SDR SDR... Tabi bir de Wein, Weib und Gesang versiyonu var. Bir de Almanca öğrencem bu yıl, hoş bildiğim 10 kelimelik Almancamı geliştircem! Sup-pa bi yıl olacak.
exchange olayı da var, hmm ilk 6 ayın neye benzeyeceğini kestirebiliyorum. I <3 myself

Neyse yirmi oldum ben şimdi di mi.. :)) İyimiş ya. 二十歳 rules, japonca'nın 3te2sini sökmüşüm burada onu anladım.. Bakalım sınav ne olacak!

Süper bir yıl geçircem, budur işte, wien go go go go!
XX

2006-2012

Hayır efendim bu kesinlikle ek$isozluk özentisi bir yazı değildir, sadece ucu kıytırık yerlere varan kendi öz inancımdan kaynaklanan bir bitim tarihi ve copyright mevzusudur. İşbu yazı burada olduktan sonra buradaki yazılar ve imajlar Birleşmiş Devletler İnterneti Koruma ve Geliştirme yasası altında ulvi haklar doğrultusunda korunmaktadır. Şimdilik buradaki yazılar, mittafa tüzel kişisinin okilovebeytiverymuch adıyla internete bir yansımasıdır ve bu yansımayı mittafa pek sevmektedir. Hatta bu tüzel kişi, artık tüzel olmakla kalmamakta, tüzel kişilikleri içermektedir, içerecektir, içermelidir. Eğer bu itirazınız varsa bi şekilde ulaşmanız pek tabii mümkündür. Süpaneke dinimiz amin