20080605

Aşk arada bir kaçızlamaktır

Bir çoğunuzun sen işine bak,biz işimize bakalım dediğinizi duyar gibiyim. Evet haklısınız özellikle istatistik sınavım varken gecenin anlamsız yazıları bu yazıların ne anlamı var?

Kesinlikle çok haklısınız ama elden ne gelir a dostlar. Dün rüyamda Liv Tyler'ı gördüm. Evet evet dün, hatta bu sabah onun beni öpmesiyle kalktım. Gölgeyele'yi Kara Kapı önünde kurtarıp Frodo'yu Mt.Doom'un tepesine çıkardıktan sonra Arwen geldi ve bana sarılarak kanımı dondurdu. Fakat, ansızın Aragorn çıkageldi. Elimden Arwen'i alıp kaçızladı. Evlendiler zaar çünkü kadim dostum Gandalf yıllar sonra soylarının solduğunu söyledi bana. E haksız da değildi çünkü ben Elf diyarının en soylu Elfiydim öyle değildim ama rüya benim sonuçta her türlü yorumlayabilirim. Arwen'ın acısı yüreğimde istatistik çalışırken Beyti'yi aradım. Birlikte çok güzel yemek yedik. O anlattı ben dinledim. Hiç bu kadar eğlendiğimi hatırlamıyorum. E küs vedalaşamazdık. Okul sonu yaklaşıyor diye hissettiklerimi anlatacaktım ama 3 aydır hiç görmemiştim kendisini hatta şubattan beri. Ama Beyti hiç değişmemişti. Değişmiştir sandım ama değişmemişti. Hatta daha da güzelleşmiş. Katığı artmış enfes bir şey oluvermişti. O da beni hiç değişmemiş buldu. Aramıza girecek bir Aragorn da yoktu. Artık ne olur bilmiyorum ama çalışmam gerektiği, çalışamayıp istatistikten kalırsam okulun uzayacağını bana hatırlattı ve birbirimize iyi bir tatil dileyerek ayrıldık. Artık neler olacak zaman gösterir. Zamanın göstereceği diğer bir şey de istatistik sınavı. Kaçızlamalı anlaşılan.

<3

4 comments:

Anonymous said...

istatistiksel bilgilere dayanarak istatistik ortalaması 45.
alınan not 25
geçme oranı düşük
yaktın beni uluğ

sbeilin said...

yeni entri girsene lan okuyacak bişiler oluyor :D

Anonymous said...

bence de

Anonymous said...

yazmak istiyorum lakin bu makinelerde zevk alınarak yazılmıyor.:)
neyse canlar bloguma talep çok medya devleri kapışıyor lakin işi ticarete dökmüyorum. Hoş adsense olaydı para geleydi. Açeydim golleyimi.
Neyse yakında...

2006-2012

Hayır efendim bu kesinlikle ek$isozluk özentisi bir yazı değildir, sadece ucu kıytırık yerlere varan kendi öz inancımdan kaynaklanan bir bitim tarihi ve copyright mevzusudur. İşbu yazı burada olduktan sonra buradaki yazılar ve imajlar Birleşmiş Devletler İnterneti Koruma ve Geliştirme yasası altında ulvi haklar doğrultusunda korunmaktadır. Şimdilik buradaki yazılar, mittafa tüzel kişisinin okilovebeytiverymuch adıyla internete bir yansımasıdır ve bu yansımayı mittafa pek sevmektedir. Hatta bu tüzel kişi, artık tüzel olmakla kalmamakta, tüzel kişilikleri içermektedir, içerecektir, içermelidir. Eğer bu itirazınız varsa bi şekilde ulaşmanız pek tabii mümkündür. Süpaneke dinimiz amin