20080704

Kirli Pati ve Counter Oynayan Çocuklar a.k.a Ayışığındaki Sarıkızlar

Gayet sinir bozucu bir durum. Sürekli abi abi mouse ayarı abii abii çıkmıyor ya. Abi kursana. Ühüüü:(bildiğin işkence. Ogan counterı kurdun mu? Fahriiiii gel lan half life'a. Şifresi de var, şifre ne, cvb.
Güzelim tatilin içine edildi sanki, dün akşamki bildiğin vanilya gökyüzü durumundaydım. Hava resmen o renkteydi. Bir blog yazalım dedik başım ağrıdı zaten insanlar sürekli abi ne zaman kalkacaksın diye soruyorlar. Son yarım saattir farklı insanlara 5 dakika kalırım diyorum. En azından öyle sanıyordum meğerse son 5 dakikadır farklı kişilere 5 dakika diyormuşum. Hazır yanımdaki çocuk da bölgesinden çıkmış ben de havuza indiregandi yapayım :D

Neyse şu yukarıdaki saçmalıkları göz önünde bulundurmazsanız 2 güzel haberim var. Birincisi okuldan c/p:

Primary Curriculum Program:
BA-Economics
Admit Term:
Summer 2007-2008
Admit Type:
Internal Transfer

İkincisi blog'uma teklif geldi. Medya kuruluşlarından ismini vermeyeceğim bir tanesi talipmiş. Nesine anlam veremedim ama bir kaç ay özelleştirme güzelleştirme çalışması yapacağım.
Bilginize :)

3 comments:

Anonymous said...

anooo özelleştirmesi yav?

okilovebeytiverymuch said...

Yok efendim satış değil :D özelleştirmeden kastımı anlamışsınızdır. Daha spesifik konularla ilgili olacak. Beğenmezseniz hemen söyleyiniz lütfen çok değerli matarama su ko san.

Anonymous said...

Thanks for writing this.

2006-2012

Hayır efendim bu kesinlikle ek$isozluk özentisi bir yazı değildir, sadece ucu kıytırık yerlere varan kendi öz inancımdan kaynaklanan bir bitim tarihi ve copyright mevzusudur. İşbu yazı burada olduktan sonra buradaki yazılar ve imajlar Birleşmiş Devletler İnterneti Koruma ve Geliştirme yasası altında ulvi haklar doğrultusunda korunmaktadır. Şimdilik buradaki yazılar, mittafa tüzel kişisinin okilovebeytiverymuch adıyla internete bir yansımasıdır ve bu yansımayı mittafa pek sevmektedir. Hatta bu tüzel kişi, artık tüzel olmakla kalmamakta, tüzel kişilikleri içermektedir, içerecektir, içermelidir. Eğer bu itirazınız varsa bi şekilde ulaşmanız pek tabii mümkündür. Süpaneke dinimiz amin