20080604

Arrrrr!

lost


Çok sinirliyim bugün. Blogumda bir kaçgündür giren sayısında manyakça bir düşüş olmuş nedenini de buldum söylüycem. Ama bu hırsızlık bu kepazelik olayını nasıl bulduğumu söyleyeceğim. Her zamanki gibi blogumu kimler okumuş kaç kişi gezmiş google'dan hangi kelimeler aracılığıyla aratmış diye dolaşırken bir de ne gördüm sevgili okuyucularım benim? Uluğ Çapar diyince türkçe google'da ilk sayfada çıkıyorum. Kendisi bunu bilse neler olur kim bilir heleki finali bu haftasonu olunca. Neyse dedimki aa ilk sayfada çıkıyorum dur bi de lost diye aratayım dedim. Baktım benim blogumdan alınmış, resmen çalınmış bir fotograf ilk sayfada durmakta. Halbusi orada benim olmam gerekti. İşbu olunca bende misilleme yapma kararı aldım bi kere kınadığım hareketler bunlar e ne güzel duruyordu kalkıp dandik bir lise forumuna çormanın alemi neydi sonuçta googleda lost diyince çıkıyordu. Gençler biz de zamanında forumlarda moderatörlük yaptık hatta bizzat ben kendim bizim lisenin forumunda sonra ne bileyim irc'te falan mod oldum. Aşın bunları yav. Geçici heves, bireyselci yaşayın yoksa foruma girip spoiler veririm. Ama elimde daha iyi bir silah var o da Kate'in resmi. Neyse ki koydum yanına da John Locke koydum ki bilsinler bu işler nasıl dönüyor.

Tabi sinirimin kaynağı odada Ice Tea'nin tükenmesi, istatistik sınavı ve bilimum rapor varlığı olabilir ama gece genç nihoha. Kendisini hastalıktan kurtarmaya çalışan Osmanlı İmparatorluğu gibi bloğumu aktif hale getirmek istiyorum. Biliyorum o zilyon kişi içersinde, sizin gibi bu nadide satırları okuyan seçkin kişiler yok. Hepsi "ahua ahua komik lan" ya da "ohaa karıya bak diyen" belki hayatlarının hiçbir kısmında beyti yememiş insanlar. Beyti dedim de bugün buluşcaz kendisiyle zaten saldım bu aralar dün bir kutu pişmaniyeyi indiregandi yaptım mideye. baktım hazır işler çığrından çıkmış okul tatile girmeden bi göreyim kendisini. Çok sevgilerle.

2 comments:

david santos said...

7/6/2008

Portugal 1 Turquia 0
Portugal 0 Turquia 0
Portugal 0 Turquia 1

FAIR PLAY

Anonymous said...

kendime not
İşte son dönemlerde tüm mesele bu idi, ktunnel gibi siteler üzerinden aktarım yaparak girmek ya da dns ayarlarınızla oynamak vs. Ve sonunda en nefis ve hızlı çözüm donanım haber forumlarında görüldü, görülmüş.

Alın size evdeki malzemelerle yapabileceğiniz hızlı bir tarif;

Başlattan Çalıştıra tıklayınız ve aşağıdaki satırı olduğu gibi yazıp enter tuşuna basınız.

C:\WINDOWS\system32\drivers\etc\hosts

Entere bastığınızda Birlikte Aç penceresi çıkacak. Pencereden Not Defterini seçiniz ve açılan Not Defteri penceresinin en alt satırına aşağıdaki satırları yazınız.

208.117.236.70 youtube.com
208.117.236.70 www.youtube.com

sonra kaydedip çıkıyoruz ve evet yutup çatırt diye açılıyor.

Hazır bu kıyağı yapmışken bir ikincisini daha ekliyim iyiden iyiye prim yapayım, hepimizin sevgilisi olayım. Guinness rekorlar kitabına bir günde en çok indirilen dosya rekorunu kırarak giren Firefox internet tarayıcınızı hızlandırmak için yapabileceğiniz birkaç küçük ayar var. Evet denenmiştir ve kesinlikle sayfaları daha hızlı açıyor efendim. Ahanda ayarlar aşağıda;

Öncelikle Firefox’u açıp adresi yazdığımız kısma about:config yazıyoruz, ardından çıkan listede aşağıdaki satırlara geliyoruz ki zaten alt altalar, sonra değiştiriyoruz sonra da kapıyoruz efendim, 30 snlik işle müşteri memnuniyeti garantidir.

network.http.max-connections 30 to 96

network.http.max-connections-per-server 15 to 32

network.http.max-persistent-connections-per-server 6 to 8

network.http.pipelining false to true (bu true olayları için false olan satıra 2 kere tıklıyorsunuz değişiyor kendisi)

network.http.proxy.pipelining false to true

network.http.pipelining.maxrequests 30 to 8

network.http.pipelining.ssl false to true

network.http.proxy.pipelining false to true

Afiyet olsun.

2006-2012

Hayır efendim bu kesinlikle ek$isozluk özentisi bir yazı değildir, sadece ucu kıytırık yerlere varan kendi öz inancımdan kaynaklanan bir bitim tarihi ve copyright mevzusudur. İşbu yazı burada olduktan sonra buradaki yazılar ve imajlar Birleşmiş Devletler İnterneti Koruma ve Geliştirme yasası altında ulvi haklar doğrultusunda korunmaktadır. Şimdilik buradaki yazılar, mittafa tüzel kişisinin okilovebeytiverymuch adıyla internete bir yansımasıdır ve bu yansımayı mittafa pek sevmektedir. Hatta bu tüzel kişi, artık tüzel olmakla kalmamakta, tüzel kişilikleri içermektedir, içerecektir, içermelidir. Eğer bu itirazınız varsa bi şekilde ulaşmanız pek tabii mümkündür. Süpaneke dinimiz amin