20090428

Wahrscheinlich positiver Befund in Wien - Verdachtsfälle in Steyr und Wien

swine flu
WHO hebt Pandemie-Warnung auf Alarmstufe vier - Zwei Verdachtsfälle in Bayern, 20 in Frankreich - Eindämmung der Seuche laut WHO zurzeit kaum möglich - Schweine­grippe-Erkrankungen in Neuseeland und Israel bestätigt - 152 Tote in Mexiko - EU warnt vor unnötigen Reisen



Bi bok anlamadım google translate yapayım:
WHO yaygın uyarı düzeyinde dört hakkında uyarı kaldırdı - Bavyera, 20 iki şüpheli durumlarda Fransa - hastalığın kontrolü şu anda neredeyse imkansız - Yeni Zelanda ve İsrail'de domuz gribi hastalığı için onaylamak göre - 152 Ölü Meksika - AB gereksiz seyahat karşı uyardı! (iyi çevirdi lan)

Başlık ise: Muhtemelen Viyana olumlu - Steyr ve Viyana'da durumlarda şüpheli!

Olur da şu dandirik virüs yüzünden ölürsem gülerim. John Locke nası karakter ama çok seviyorum onu. Neyse boku yemek üzere olabilirim, geçen de orange box aldım portalı yükledim çalışmadı moralim bozuk nasıl olabilir bilemedim. Bi de şey yurtta bilgisayar virüsü varmış bizim viyanada bakalım nolcak.

akşama köfte patates yapcam nasıl yapılır öğreneyim sonra konuşuruz şimdi kaçtım ben.
PS: Bu arada yarın yeni yepisyeni bi dersim başlıyor :D ama monetary policyden nefret ediyorum.

0 comments:

2006-2012

Hayır efendim bu kesinlikle ek$isozluk özentisi bir yazı değildir, sadece ucu kıytırık yerlere varan kendi öz inancımdan kaynaklanan bir bitim tarihi ve copyright mevzusudur. İşbu yazı burada olduktan sonra buradaki yazılar ve imajlar Birleşmiş Devletler İnterneti Koruma ve Geliştirme yasası altında ulvi haklar doğrultusunda korunmaktadır. Şimdilik buradaki yazılar, mittafa tüzel kişisinin okilovebeytiverymuch adıyla internete bir yansımasıdır ve bu yansımayı mittafa pek sevmektedir. Hatta bu tüzel kişi, artık tüzel olmakla kalmamakta, tüzel kişilikleri içermektedir, içerecektir, içermelidir. Eğer bu itirazınız varsa bi şekilde ulaşmanız pek tabii mümkündür. Süpaneke dinimiz amin