20090421

Amsterdam-Paris

Ehe ehe Paris ask sehriymis bunu ogrendim. Ilk gordugumde inanmamistim ama oluyormus demekki. Her yerde La viyen roza caliyor bu da beni mutlu ediyor. Donus icin bakiyorum neler yapilabilinir hangi rota izlenebilir diye bi fikrim yok burada a klavye kullaniyorla bu da cok kotu; hatirlamiyorum bahsettim mi ama en son her seyi birakip cafe kurmak gibi bi hayalim vardi cunku staj basvurum reddedilmisti: simdi ise kabul goren bi basvurum var amma cok sey istiyorlar nasil halletcem bilmiyorum ama olursa iyi olur hani: amsterdama gelince neredeyse her sehirde yaklasik 50-60 fotograf cektim. amsterdamdaki fotograf sayisi 6 ya da 7 sanirsam bu acikliyor nasil oldugunu. bilmiyorum hatirlamiyorum en son bi iki amerikali gel red light district'e gidelim dedi sonra coffeeshop o kadar :-'

neyse simdilik benden de bu kadar su staj isini halledeyim alem buysa krali benim resmen.

1 comments:

Anonymous said...

ne zaman avusturyaya dönüyorsun?

2006-2012

Hayır efendim bu kesinlikle ek$isozluk özentisi bir yazı değildir, sadece ucu kıytırık yerlere varan kendi öz inancımdan kaynaklanan bir bitim tarihi ve copyright mevzusudur. İşbu yazı burada olduktan sonra buradaki yazılar ve imajlar Birleşmiş Devletler İnterneti Koruma ve Geliştirme yasası altında ulvi haklar doğrultusunda korunmaktadır. Şimdilik buradaki yazılar, mittafa tüzel kişisinin okilovebeytiverymuch adıyla internete bir yansımasıdır ve bu yansımayı mittafa pek sevmektedir. Hatta bu tüzel kişi, artık tüzel olmakla kalmamakta, tüzel kişilikleri içermektedir, içerecektir, içermelidir. Eğer bu itirazınız varsa bi şekilde ulaşmanız pek tabii mümkündür. Süpaneke dinimiz amin