20071218

Sushi, Udon, Mama



Efenim ben böyle İstiklal'de ya da Beşiktaş'ta ya da bilimum alışveriş merkezlerinde dolaşırkene ünlü sima görmeye bayılırım. Yani bir adım uzakta dokunulması imkansız gibi görülen insanlar seninle aynı havayı soluyor.

Yok yok, konserine gitmek gibi bir şey değil bu. Çünkü kendi isteğiyle gelir kendisi, ama bu rastlaşma bir kaçamaktır, acaba o mu duygusu vs vs. dir ve tadı muazzamdır. İşte soğuk bir İstanbul akşamı, SUTJEK klubü ile bir Japon lokantasında kimi göreyim bir de. Sertap Erener. 2006 yazında bizim okulda konser veren, küçükken şarkılarını dinlediğim insanla aynı yerdeyiz. Aynı masa olmasa bile bir adım arkamda yemek yedi. Hem de benim yediğim şeyin aynısından. Böyle garip bir duygu olsa gerek. Neyse garip ve lezzetli bir deneyimdi şahsen. Kendimi birkaç dakikalığına ünlü hissetmedim değil.

Neticede insan hissettiğidir.
Yoksa değil midir?

7 comments:

Anonymous said...

SertaB'ın yanında Demir Demirkan var mıydı?

Anonymous said...

psst... blog yazmaya tekrar başlamışsın :D

Anonymous said...

sertab mı?? ıyyk. ona kendi ellerimle hazırladığımı fugu balığını yedirmek isterdim.

okilovebeytiverymuch said...

Anooo sen hazırlarsan "One Fish, Two Fish, Blowfish, Blue Fish" olurdu zavallı kızcağız.

Anonymous said...

geçen, gel beraber fugu balığı yiyelim dedim kendisine. fugu my ass dedi bana. ben de vazgeçtim bu sevdadan. :(

kendisi bilir... elimi sallasam ellisi.

okilovebeytiverymuch said...

Elini sallasan ellibirisi hebeciğim. sen yap ben afiyetle yerim.

Anonymous said...

mittafa san,

udonya'ya gittiğiniz gecenin fotoğrafları elime geçti. Sensei'ye forwardlasam mı deyu düşünüyorum... özellikle tavşan kulaklı hali ilgisini çekecektir. :)

2006-2012

Hayır efendim bu kesinlikle ek$isozluk özentisi bir yazı değildir, sadece ucu kıytırık yerlere varan kendi öz inancımdan kaynaklanan bir bitim tarihi ve copyright mevzusudur. İşbu yazı burada olduktan sonra buradaki yazılar ve imajlar Birleşmiş Devletler İnterneti Koruma ve Geliştirme yasası altında ulvi haklar doğrultusunda korunmaktadır. Şimdilik buradaki yazılar, mittafa tüzel kişisinin okilovebeytiverymuch adıyla internete bir yansımasıdır ve bu yansımayı mittafa pek sevmektedir. Hatta bu tüzel kişi, artık tüzel olmakla kalmamakta, tüzel kişilikleri içermektedir, içerecektir, içermelidir. Eğer bu itirazınız varsa bi şekilde ulaşmanız pek tabii mümkündür. Süpaneke dinimiz amin