20070315

Where is the Kirli?

Not death yet :)

8 comments:

Anonymous said...

mustafa san blogunuz vardı da neden bizi haberdar eylemediniz bunca aydır. sizi kınıyorum ve sizin için laflar hazırladım. siteniz favorites a eklendi....

Anonymous said...

anlaşılan o ki; blogunuzu sizden fazla ziyaret ediyorum mittafa san...

okilovebeytiverymuch said...

katılıyorum size anonymous-san

Anonymous said...

aaaa cevabbb veğğğdi cevab veğğğdi. yatta.

imza

Anonymous

Anonymous said...

koko gibi ben de seni kınıyorum mustafa.aşk olsun insan bir haber verir demi ama...

Anonymous said...

kınayanlara +1

Anonymous said...

Ehe ne çok insan var burada :D

Anonymous said...

evet.. insanlar işte! nerden çıkacakları belli olmuyor..

2006-2012

Hayır efendim bu kesinlikle ek$isozluk özentisi bir yazı değildir, sadece ucu kıytırık yerlere varan kendi öz inancımdan kaynaklanan bir bitim tarihi ve copyright mevzusudur. İşbu yazı burada olduktan sonra buradaki yazılar ve imajlar Birleşmiş Devletler İnterneti Koruma ve Geliştirme yasası altında ulvi haklar doğrultusunda korunmaktadır. Şimdilik buradaki yazılar, mittafa tüzel kişisinin okilovebeytiverymuch adıyla internete bir yansımasıdır ve bu yansımayı mittafa pek sevmektedir. Hatta bu tüzel kişi, artık tüzel olmakla kalmamakta, tüzel kişilikleri içermektedir, içerecektir, içermelidir. Eğer bu itirazınız varsa bi şekilde ulaşmanız pek tabii mümkündür. Süpaneke dinimiz amin