20070212

Vodafone, you can't purchase me


Takdir etmek gerek, Vodafone güzel bir şekilde girdi Türkiye'ye. Bence girdiği de iyi oldu. Halen tam Vodafone olmadı ama olunca güzel olacak. Eminim. İşte o gün benim de bir Vodafone'um olacak. Yani en azından ben öyle düşünüyorum ama reklamlarında benim zayıf noktalarımı bulmaya devam ederse, kendimi düşünemiyorum.

Hakkını yemeyelim reklamları gerçekten güzel. Hele İngiliz polisini görünce şaşıran Istanbullu amca ve Pisa'dan uydu görüntüsüyle Istanbul'dan zoom-out. Bence fazla Vodafone'ca. Özellikle reklamlardaki oyunculara ne demeli. :)

İletişim önemli tabi, hatta bu ismi çok güzel kullananlar var. Eskiden kitap en güzel iletişim aracıydı. Hem de bayağı eskiden ve şimdi bakıyorum da önümde sadece 2 kitap var ve ikisi de iletişim yayınlarından. Bir tesadüf olamaz bence; iletişim gerekli. Ama iletişimin yolunu da bilmek gerekir. İnsanlar tartışarak da anlaşır, konuşarak da. İletişim sonuçta bir mesaj iletmekten geçer. İyi ya da kötü şekilde iletişim yani. İletişim güzel şey ama. İletmesini bilene. Başladı Vodafone reklamı... Güzel jenerik müzik...

Sevgilerimi iletiyorum efendim. Sağlıcakla.

2006-2012

Hayır efendim bu kesinlikle ek$isozluk özentisi bir yazı değildir, sadece ucu kıytırık yerlere varan kendi öz inancımdan kaynaklanan bir bitim tarihi ve copyright mevzusudur. İşbu yazı burada olduktan sonra buradaki yazılar ve imajlar Birleşmiş Devletler İnterneti Koruma ve Geliştirme yasası altında ulvi haklar doğrultusunda korunmaktadır. Şimdilik buradaki yazılar, mittafa tüzel kişisinin okilovebeytiverymuch adıyla internete bir yansımasıdır ve bu yansımayı mittafa pek sevmektedir. Hatta bu tüzel kişi, artık tüzel olmakla kalmamakta, tüzel kişilikleri içermektedir, içerecektir, içermelidir. Eğer bu itirazınız varsa bi şekilde ulaşmanız pek tabii mümkündür. Süpaneke dinimiz amin